Crazywoman Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Hva heter den rolige sangen som spilles på slutten av serien? får den ikke ut av hodet og finner den ikke på you tube....Sukk
Bananikakao'n Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Chasing cars? Vet ikke om det er den du mener, men den er hvertfall kjent fra serien.
Crazywoman Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 den er nydelig den, men det var ikke den sangen jeg tenkte på. Det er EXIT musikken... noe i duren soM " I`m sorry...." synges av en kvinne. Veldig rolig, nesten religiøs-aktig sang??? NOEN??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå