Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 fikk påvist spor av blod i urinen idag. flere ??
Noddy78, en av hver! Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Jeg fikk også det 4 dager etter at slimproppen gikk, jordmor sa at det var grunnen hos meg. Bare hatt det den ene gangen og det er snart 5 uker siden. Vet ikke om det kan være andre årsaker. :-)
Lille Bo Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Hei! Jeg har fått påvist blodspor i urinen. Men dette var i etterkant av en blødningsepisode så det høres ut som om det var litt annerledes enn for deg.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Jeg hadde også det sist, men hadde også spor av proteiner... Ikke noe farlig eller uvanlig, kanskje har du en begynnende uvi, noe ubehag når du tisser?
Lorri Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 hei Det kan henne du har fått urinveis infeksjon.var det vist kritoner også? det står K på arket vis det er det. da har du mest sansynlighet fått uinveisinfeksjon, men vis du er veldig nærme termin så kan det jo være det.. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 ikke noe ubehag når jeg tisser, men veldig øm der nede på en måte. nedpress kanskje? er i uke 34/35.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå