Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 ..hva finner dere på mens dere går hjemme og venter på å føde?
frk tordensky Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 har vært hjemme i snart 3 uker nå. første uken gikk kjempefort- da vasket/støvsuget jeg og ryddet og gjorde alt klart til den lille. 2. uken var jeg trøttere- så da ble det en del småturer ute og litt kafebesøk og sånn ordnet litt med blomstene i hagen og sånn. småting. denne siste uken har jeg vært mer plaget med press nedover og vondt i ryggen- så har liksom ikke overskudd til å gjøre noen ting. vanskelig å planleggge ting synes jeg- barnet kan jo komme når som helst.. Ellers synes jeg det var lurt å sette opp en liste over ting jeg hadde lyst/burde gjøre før babyen kommer- og velge litt ut fra den listen ut fra dagsformen... Noen store ting, og noen veldig småting. Er jo egentlig bare å nyte disse dagene- tenker det blir nok stress når babyen kommer- men nå er jeg så spent at jeg kan nesten ikke vente...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Lurt med liste...det skal jeg gjøre!
Krokka og prinsessa Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Her har jeg endelig tid til hobbyer! Det første jeg gjorde da jeg startet permisjonen var rundvask, rydding og ordning. Deretter fyllte jeg fryseren med hjemmelagde brød og kaker. Og nå strikker jeg, maler nisser og troll på tre, kermaikk og postkasser (julegaver) og ellers bare koser meg!!
Gjest Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Jeg har åtte dager til termin, og har ikke hatt tid til å kjede meg så mye så langt. Huset er ryddig og rent. Jeg har laget scrapbook av alle bildene mine fra jeg bodde i Australia, sånn at jeg er au jour med alt før babyalbum skal lages! Jeg har besøkt venner og familie, vært litt på shopping, men nå mangler jeg overhodet ingenting, så kan ikke shoppe noe mer før jeg snart skal shoppe nye klær til meg selv! Jeg baker litt som jeg legger i fryseren til barselbesøk og visst jeg er veldig sliten ser jeg på Veronica Mars og The 4400 som er gode tvserier! Koser meg! Tenker på at snart kan jeg ikke gjøre som jeg vil når jeg vil lenger, så når ventetiden blir lang er det best å trekke fram det positive! Sove så lenge man vil, etc!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Jeg har laget en lang liste over ting som må gjøres før babyen kommer. Krysser av etter hver ting som er gjort. På den listen står f.eks "ordne bilder inn i album", og det er en vanvittig jobb. Jeg er utrolig kreativ når det gjelder å finne på andre ting å gjøre enn akkurat den med bildene!! Leser mye blader, spiser, sover, finkjemmer reklamen i posten, vasker hus, vasker klær, handler..... og så er dagen min gått. Da er det å lage middag og hente 3-åringen i bhg, og når han kommer hjem går det slag i slag til han legger seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå