Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 dårlig økonomi, dårlig hygiene og dårlig te å hjelpe til i huset. han lover og lover at haan skal gjøre ting, og han mener det oppriktig, men han kommer aldri så langt. så huset flyter , me er nær sagt konkurs bilen som ikke er vår en gang sstreiker, vi har ikke råd te ny og må egentli levere til bake den gamle, men da kommer ikke ungen seg i bhg. ' da eldste mann var liten så hadde me en pause. eg lengter etter den tida, og ser det som så lettvint å være alene, selv om eg da har to barn mer . offff dette er tragisk, men eg må blåse ut av og til kommer ikke te å skilles, men det er såååååå fristende
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 skal ikke si at du bør skille deg , men av egen erfaaring synes jeg ikke at det er vanskelig å være alene med to små... vi hadde det veldig kos sammen da faktisk ! Det var rolig og ingen krangling myyye mindre irritasjon etc.. kunne fokusere positivt bare på barna, og gi dem mine beste sider ... men er det håp for forholdet så stå på for all del. Men sett hardt mot hardt, la han vite at du vurderer mulighetene dine, og at du har tenkt på et mulig brudd ... menn flest sover helt til det faktisk skjer noe, og de innser alvoret. Ikke bruk det som en tom trussel bare for å skremme han til vett, men vær ærlig..
kariuss Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Hei!! huff det hørtes ikke noe koselig ut. Håper dere holder sammen siden dere har barn og da, er jo viktig for de med 2 foreldre som vokser opp sammen bare dere ikke krangler i hytt og pine da. Enig med henne over her at.. Du burde ta en skikkelig seriøs prat med han. Finne ut grunnen til at det er slik osv... dårlig økonomi er d jo mange som skiller seg for, jeg syns folk gir opp litt for lett... Men det er mitt syn Håper det ordner seg for dere!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Jeg synes det høres ut som om mannen din trenger hjel Dp.Det kan være mange grunner til at han er slik, men holdbart er det jo ikke. Jeg har vært i samme situasjon, og da forlangte jeg at min mann begynte hos psykolog. Det ble stor forskjell på han etter det, jeg var også med til noen samtaler. Desverre ventet vi for lenge med å søke hjelp, så vi er skilt i dag. Det jeg skulle ønske vi hadde gjort i tillegg til psykologtimene, var å gå på felles rådgivning på familievernkontoret. Der kunne vi fått hjelp til å snakke sammen uten å anklage hverandre og uten å krangle. Kanskje hadde det hjulpet, men det får jeg aldri vite. Jeg har det bra i dag, er ikke alene med barna, men har en fantastisk mann som er min eksmanns rake motsetning. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 huff føler med deg :-( ar selv i din situasjon for ca 2 år siden....Alt forrandret seg når jeg helt uventet møtte min nåærende samboer :-) Følte at jeg burde vert ærlig både ovenfor meg selv og min eks og godt for en god stund siden!!! Men jeg ble hos han hver gang fordi....?...hm nei bare fordi det var det letteste og han ble ikke såret!!! Syns det var hærlig med litt tid alene jeg! nå flyttet jeg til en ny by og inn til min nye kjæreste etter 7-8 mnd,men de mnd var HERLIGE! og jeg var MEG SELV! Prøv det selv det er godt,og om du ikke vil gjøre det helt offisielt...ta en pause igjen og slapp av og kjenn på det!!!!!!!
lollenonna Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Er det lov å spørre hva som gjør at dere har så skrekkelig dårlig økonomi? Jobber han? Jobber du?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 me har dårlig økonomi for eg var student mens eg var gravid m nr 1. så rakk eg ikke å begynne i jobb før nr 2 kom, og ikke før nr 3 kommer heller. han har vert i forskjellige jobber lenge, har vert i en jobb fra februar, men så fikk firmaet han jobba hos problemer , så han mista jobben før sommeren. han får ikke arbeidsledighets trygd for han har et firma selv, der han tar strø jobber. det har me levd på i sommer. men nå er det slutt på det. han har ikke økonomisk sans i det hele, og tenker ikke når det gjelder økonomi, så derfor har vi et hav med inkasso regninger og et tåpelig forbrukslån. eg vill ikke gå i fra han, men det virker så enkelt å bare gjøre det. det går og utover ungene for eg blir irritabel overfor dem og, og det blir mye skriking og kjefting mellom alle i familien. det eg håper på er at han får seg jobb igjenn NÅ og at det kansje løser det, for de er uholdbart å ha det sånn
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 eneste jobben eg har hatt er dagmamma, og nå orker eg ikke det mer heller. det gnager sånn på meg, orker ike gjøre noe i huset eller finne på ting med ungene eller noe . ender ell opp med at det er eg som knekker sammen og må ha hjelp
Brunetta =) Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 Dårlig økonomi er all grunn til at hver og en blir frustert. Det blir ikke bedre om dere ikke klarer og ha inntekt og inkasso byråene tar alt om det går til Namsmannen. Jobber selv innen denne bransjen. Ikke la HANS dårlige økonomi ødlegge deg. Tror du har det mye bedre alene. Sånn høres det ut for meg. Beklager og si det men sånn kan det bli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå