Gå til innhold

Gratulerer til Rødhette* med OVERLEGEN seier i kort-konkurransen!! :):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hurra hurra hurra!!

godt jobba!!

du vil som avtalt motta fine premier fra oss andre i posten :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis rødhette :)

Det var et utrolig flott kort :)

Må se å lære meg å lage sånn tag kort jeg også :)

Skrevet

Å tusen takk, så gøy!!! :)

snuppelure 74, det er lettere enn det ser ut til, men det er mye jobb. Jeg brukte nesten 4 timer på det kortet der... mulig jeg er veldig treg da, dog.. hehe

Skrevet

jeg må nesten ha en adresse da...?? så jeg får sendt en premie:)

Skrevet

2cool2be4gotten (er ikke det nicket??) skulle videreformidle adressen min til dere, sa hun... så regner med du får den på pm eller mail.. :)

Skrevet

har sendt på mail jeg :)

til de adr dere har snd kort-bidragene på :)

Skrevet

Er det en link så det går ann å få se de fine kortene dere har laget eller?? =)

Skrevet

Jeg har mitt kort liggende på bloggen min... Legger ikke ut link her på forumet, gir den bare ut på pm.

Skrevet

pakken din fra meg ble sendt på tirsdag, så regner med du får den snart, hvis du ikke allerede har fått den??

Skrevet

Jeg har ikke fått den enda, så da dukker den forhåpentligvis opp imorra *glede meg* :)

Skrevet

Hvor kan jeg få sett kortene??

Skrevet

2cool2be4gotten hadde de på bloggen sin, vet ikke om hun har de liggende fortsatt. Ellers har jeg bilde på bloggen min av mitt kort, vet ikke om de andre har bilde liggende på noen side.

Skrevet

hei rødhette..

svart deg inne på scrapping..

men pakken din ble sendt på tirdag, merkelig at du ikke har fått den..

men du snakka på å etterlyse pakken... men går det med vanlig brev da? ble sendt som brev.

Skrevet

Har svart deg også... Som jeg skrev der, så kan man alltid etterlyse. Men når man har sendt som brev, har man ikke krav på å få erstatning. Men man kan etterlyse, så de ser etter pakken.

Ja, veldig merkelig at den ikke har kommet. Som jeg skrev, så er det bare å håpe at posten er treg med den, at den har havna mellom noen pakker eller noe, og at de plutselig finner den og leverer den til meg i løpet av uka....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...