Stary Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Er så KVALM !! Uke 7.... Blir helt gal av leiligheten..... er så rotete og skittent , masse oppvask og skittentøy..... Kjæresten min gjør litt hele tiden, iallefall prøver... men, ja. Mannfolk.... Ga venninna mi 400 kroner og hun skulle komme ned å ta en skikkelig vask her i går. . Ble så glad, bestilte pizza til oss og var så glad at endelig skulle det komme litt i orden.... Så gikk ho etter så vidt å ha moppa litt midt på gulvet i stua og kjøkkenet, ikke under eller bak noenting og tok vel oppvasken... Thats it. Ikke rørt noen andre rom og det ser for å være helt ærlig ut helt kliss likt ut enda..... Kjipt!! Jeg er så lei av rot..... Hater å ha det sånn her...
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Det er en liten trøst, men du kan være glad du ikke har et helt hus som ser sånn ut..! Vi bor i et hus på 250kvm, og 200kvm av det ville blitt stengt av næringsmiddelkontrollen! (Hehe, kanskje ikke fullt så ille da, men..) Jeg er 24 uker på vei, og klarer ikke en dritt! Har bekkenløsning, så jeg klarer ikke å vaske eller støvsuge uten å få kjempevondt.Litt rydding er greit, men hvor skal man vel begynne da? Sambo er flink, jobber masse, kommer hjem og tar ansvar for jenta vår på 14 mnd (jeg klarer ikke å løfte henne lenge lengre), lager middag og steller henne til kvelden. Etter det rydder han litt, men det er jo begrensa hvor mye han orker på, stakkars... Dårlig gjort av venninna di da!! Har du ikke en mamma/svigermor som kan hjelpe deg eller noe da? Stakkars mamma'n min, hun vil så gjerne, men jobber jo 80% selv, og den ene fridagen hun har i uka bruker hun til å passe jenta mi for at vi skal slippe å ha fullplass i barnehagen. Tror nok vi må vurdere å leie inn noen til å hjelpe oss litt! Begynner å bli rimelig gretten av å ha det sånn, liker å ha det fint og ryddig rundt meg!
håper på fulltreff Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Skjønner godt hvordan du har det. Var så grusomt kvalm med førstemann at det var helt umulig å holde huset i orden. Det er vel ingen oppskrift på hvordan få det til, men kanskje du kan forsøke å fikse en ting om gangen? Litt i stua i dag, og så litt på kjøkkenet i morgen? Av og til er baby-steps den eneste metoden som virker. husk å hvile nok, drikke nok og lykke til på jobbintervjuet.
Stary Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 Takk dere. Jo kan prøve litt og litt. Men hvor begynne..... grusomt kjedelige greier. I tillegg har jeg en gutt på et og et halvt som jeg får så dårlig samvittighet for. Klarer ikke være noe god mamma for han nå som jeg er så dårlig.....
OhMyGod!!! Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 ÅÅÅH NÅ BLEI JEG GLAD NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ikke fordi dere har det kjipt, men fordi jeg har akkurat samme frustrasjonen!!!!! er så uendelig kvalm, klarer ingenting nesten før jeg brekker meg å blir skikkelig dårlig! Leiligheten ser ut som et bomba h*rehus.... skikkelig kjipt.....er 7+5 og sykmeldt på 2 uka nå....helt utrolig hvor redusert man kan bli, å jeg hadde ikke forventet det i heletatt (naiv?). Vi får ta igjen litt når vi kommer over denne kneika her, å går det for langt så får vi bare ansette noen til å vaske på sambos regning da ;P Hvertfall blir det så her i gården, for han jobber offshore så han har fri 4 uker om gangen. god tid til å hjelpe meg med dette. ingen barn fra før heller.
Sumsum Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Enda ei som blei glad for å høre at andre har det sånn også! Jeg er 7+5, og er så kvalm at jeg nesten ikke klarer å være i samme rom som meg selv... Ikke orker jeg å gjøre noe heller! Er på jobb, men sniker meg nok litt tidlig hjem om dagen.. Produserer knapt noe der allikevel.. Mange kvalme klemmer fra
Stary Skrevet 27. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2007 Joda , jeg er enig .. Det er "godt" å høre.... Jeg har ikke noe familie rundt her som kan komme å hjelpe meg heller, jeg bor i en anna by enn dem. Ellers hadde jeg ringt mamma og søster for lengst. Nå merker jeg at jeg skulle hatt dem nermere ja...
Tigermor. Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Hmm, stakkars dere som er kvalme =( Husker den følelsen så alt for godt! Klarer jo absolutt ingen ting når man blir kvalm bare av å være våken! Men fatt mot, om noen uker forsvinner kvalmen og da blir alt så mye bedre =) Selv er jeg over kvalmeperioden men har samme problem med tanke på rot i huset... Er sykmeldt pga bekkenløsning og har jo egentlig godt av tid siden jeg bare er hjemme, men det har faktisk tatt meg 1,5 uke å få ryddet kjøkkenet skikkelig, så nå gjennstår bare stua, 2 ganger, 2 soverom, 1 roterom og et bad som er helt for jævlig! Med den framdriften jeg har så kanskje jeg blir ferdig til termin som er på lillejulaften! Har drevet med garasjbygging og utvendig oppussing av hus og gårdsplass i hele sommer så derfor flyter det innvendig hos oss. Kan ikke kreve at sambo skal gjøre så mye innvendig enda siden han bruker hele ettermiddagene/kveldene til å gjøre ferdig ute! Gleder meg til vinteren kommer så sambo kan hjelpe til med rydding og vasking =)
Stary Skrevet 27. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2007 Utrolig tungvindt dette her ja:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå