MissAntrop Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Sliter sånn med å få justert ryggen. Når jeg først har fåt den opp er den nesten umulig å få ned og jeg tør jo ikke bryte så mye på den heller. Noen som har noen triks??
Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Jeg har mistralen.. men de er jo helt like sånn sett.. Jeg slet også med å få ned ryggen.. fra det midterste til liggende.. dro tilbake til forhandlere.. og han fila litt i det sporet som den tælpen skal i.. for det var en sånn "dert" der.. ( i det jern greine liksom..) Og nå er den lett å legge ned.. Kan jo være det som er hos din...? Høres ut som akkurat det samme! ( litt dårlig forklart kanskje.. men forhandleren ordnet det på to sekunder omtrent;) )
MissAntrop Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 Ok, da skal jeg få sambo til å se på det. Tusen takk for svar
Gjest Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Ta den med til butikken og be dem smøre den litt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå