Lykkeliten og jeg Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Ofte sulten, søtsug til tusen, hetetokter og sånn svimmelhetsfølelse noen ganger.... Pga amming, lavt jernnivå... eller hvaaaa?? Jeg har en liten en på 8,5 uke, så KAN ikke få en til nå.. *Biter masse negler*
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 søtsug har jeg og, men det tror jeg er pga amminga. Har hatt noen hetetokter også, men mest på natta... Svimmel var jeg hele graviditeten, men det ga seg når lillebror kom ut. Jeg VET at jeg ikke er gravid, siden han bare er 3 uker, og fornøyelsesparken ikke har åpnet enda... ) Ta en test da vel?
Gjest Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Alt det der har eg og, utenom svimmelhetsfølelse da Mener det er ganske normalt om en ammer. Men uansett bare en måte å finne utav de da vettø Men som sagt, har det sånn jeg og, og jeg har absolutt ingen ting å anke på...det hadde nemli vært umulig
Lykkeliten og jeg Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 Kan man få søtsug og være ofte sulten når man ammer? (Gud, jeg håper det!!) Jeg har lyst på sjokolade heele tida.
meg & to små vampyrer Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Klart man kan få søtsug og svimmel osv av amming:) Jeg var svimmel i 10 mnd etter fødsel, he he, men mista mye blod i den tida da...
Lykkeliten og jeg Skrevet 27. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2007 Ser skikkelig smart ut.. Komme inn på apoteket med en liten baby på armen og kjøpe test.. ;o) Får dra på et ikke-lokalt apotek og kjøpe en test da. Kanskje de ikke ser den om jeg tar med ammeinnlegg eller noe samtidig hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 ofte sulten ja! jeg eter jo til den store gullmedaljen her! :( Det legger seg vel på rette plassen tenker jeg! HAH! Jeg har spist mere sjokolade på de 3 ukene her, enn jeg har gjort hele livet tror jeg
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Klarte meg ikke uten sjoklade når jeg var ammande. Og var alltid kjempesulten. Det med at du er svimmel kan sikkert komma av om du ikke drikker nok føre/under/etter amming.
Libido- Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 høres ut som jernmangel. men man blir veldig sulten av å amme. Tenk på all melka som skal lages =)
*Rutletutt* Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Har en liten en på 8,5 uker jeg også - og har det AKKURAT som deg...og jeg vet jeg ikke er gravid...har ikke hatt ork eller tid til noe sengekos enda...
grå :) Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 høres ut som du akkurat har fått en liten og ammer:) tror neppe du er mer syk eller gravid enn det:)
Lykkeliten og jeg Skrevet 27. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. september 2007 Åh, takk dere. Nå gikk jeg ned 20 kg. Føles hvert fall sånn ut ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå