Gå til innhold

ÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

negativ test idag også!! :(( på dag 35! Hva skjer! Blir så utrolig lei!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. MEEEEEN, så lenge tr holder seg unna er det håp, trøster jeg meg selv med..... :)

Masse lykke til......! Husk du kan være en av de som omtrent ikke tester positivt før på ultralyden... Litt overdrevent ja vet det, men jeg selv fikk bare svaaake postitive tester, og andre igjen får negative tester selv om de er gravide.... Har lest her inne at folk ikke har testet postitivt før uke 12!!!!!!!!!! Trøste, trøste :)

Skrevet

Å takk for trøsten! :) Det som er litt rart er at jeg hadde mens smerter hele forrige uke uten at tr kom! Kanskje jeg hadde EL da.. at El kom litt sent... Har utrolig mye utflod nå.. har aldr hatt så mye utflod før!

Skrevet

:)

Det kan det jo også være. Men om du vanligvis har en ganske stabil syklus, så vet ikke jeg.. Vi får håpe du har hatt en sen EL og det er svaret.... eller ganske enkelt at du egentlig skulle hatt en positiv test i hånda, men at testen lurer deg :) Hi, hi.

Men om du hadde smerter forrige uke og det ev. var en litt sen EL, så burde du jo også hatt utfloden da....!? Jeg har alltid mest EL-slim rundt eggløsning........ og ikke ellers. Hmmm. Dette var rart. Nei, vi sier at det er en liten spire der inne som har det gøy :)

Lykke til. Vent en dag eller to om tr ikke dukker opp, og test igjen. LYKKE TIL!!!!

Skrevet

Hmm... ja vi får håpe det.. :) Takk for hyggelig svar vertfall!!

Skrevet

på en venninne av meg slo ikke testene ut før hun var 4 mnd på vei!!! verken hos legen eller hjemme.hun forsto ingenting for mensen uteble..men forsto det da magen begynte å vokse:) dette er ganske spesielt,men hun har en frisk å fin jente på snart 3 år nå:)

Skrevet

Åjsann!! Det var spesielt!!! Da får jeg bare håpe videre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...