Lykkeliten og jeg Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Jeg er skikkelig distrè for tiden. Glemmer ting HELE tida og føles som om jeg bare surrer rundt. Idag skulle jeg kjøre stebarna til skolen og barnehagen. Jeg så at hunden måtte ordentlig på do, men jeg hadde ikke muligheten til å lufte han før vi dro. Så jeg lot han komme ut i hagen mens jeg satte unga i bilen. Hagen er rett foran der vi parkerer bilen. Da jeg kom hjem igjen etter ca kvarter og parkerte kom jeg på... JEG HADDE GLEMT Å TA INN HUNDEN!!! Jeg fikk såå vondt i magen, vi bor bare 10 m fra hovedveien!! Men så kom han løpende fra inngangspartiet ved hushjørnet. Han hadde ikke gått noen steder. Jeg var så glad at jeg hadde bare lyst til å gråte. Gudskjelov har vi en hund som ikke går utenfor tomtegrensa uten lov. Skammer meg sååå som klarte å glemme at han var ute da jeg skulle kjøre =( =( =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå