Gå til innhold

Respekterer du sjefen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis han/hun feks sier at nå skal prisen settes opp på en vare som har hatt samme pris i flere år,og du er helt uenig.

Du mener at da vil dere miste kunder pga at kanskje noen andre vil være billigere enn dere.

Sjefen står på sitt,og du på ditt.

Hva gjør du?

-Tar fortsatt gammel pris,uten at sjefen merker det?

Eller

-Innretter deg etter hva sjefen har sagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør som sjefen sier, selvsagt. Det er din plikt som ansatt å gjøre som han sier. Du kan komme med dine meninger og han har plikt til å lytte og vurdere det du sier, men det er jo også en grunn til at han er sjef og ikke du. kanskje han ser sider ved saken som du ikke ser.

Skrevet

Hadde gjort som sjefen sa!!

Skrevet

Signerer den over, selvsagt.

Du har jo ikke annet valg enn det. Han er sjef, du er ansatt.

Skrevet

hadde også gjort som sjefen sa..

men på spm.. så må jeg bare svare ; Nei, jeg respekterer IKKE sjefen min.. HATER ho! Skikkelig dritt kjerring! argh.. ;)

Skrevet

Det er sjefen som skal sjefe. Å blåse i hva sjefen har sagt blir bare smådumt. Jeg respekterer arbeidet mitt nok til å la sjefen være sjef også kan jeg gjøre mine egne arbeidsoppgaver....

Skrevet

Du gjør jo egentlig noe ulovligt ved å ikke ta prisen som er satt.. .

Det har ikke noe med og respektere sjefen sin eller ei det..

Jeg kan si det sånn at jeg har dager hvor jeg respekterer sjefen og dager hvor jeg ikke gjør det.., men gjør allikevel jobben min

Skrevet

Bra at dere er enige med meg,for vi har en på jobben som ikke innretter seg etter sjefen.

Han er av den typen som hele tiden vil bestemme hvor mye kunden bør betale for et produkt,selv om ikke alltid det han velger gir det beste resultatet

For å gi et eksempel,så kan vi si bilbransjen.

Du kjøper en ny bil,men selgeren mener at det blir for dyrt med ekstrautstyr,og derfor anbefaler han det ikke.

Jeg mener at vi bør opplyse kundene om hvilke alternativer som finnes,så får de selv bestemme hva de vil ha og ikke.

Skrevet

Er man sjef så er man sjef. Har hatt endel ansvarsvakter og det er utrolig slitsom med folk som gjør det de føler for grrrrrr. Er en grunn til att noen skal ha ansvaret slik att ikke alle gjør det de føler for da kan ting lett skli ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...