Gå til innhold

babyen deres


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hva interesserer babyen deres på 2,5 mnd for? leker den seg med noe eller er det slik at dere må sitte og "underholde" den med snakk og slikt? er vel litt individuelt men jeg lurer nå likevel jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min leker ikke med noe selv nei, kan ligge å se og smil til en ting feks en bleie som ligger rett ved siden av han på stellebordet eller en lanpe. ellers så liker han mest hvis noen snakker til han, øyekontakt og gosnakking, da ler han. hvis han ligger alene på gulvet ligger han bare å ser opp i taket egentlig. tror ikke han koser seg så veldig, men han kan ligge ca 15 min alene hvis han er i godt humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Oscar er en fornøyd liten kar som vi ikke trenger å "underholde" hele tiden. Selvfølgelig elsker han å bli snakket,pludret og dullet med og er glad i å ligge på fanget eller sofaen å følge med på hva som skjer, men han kan også ligge på gulvet under babygymmen i lengre perioder og være fornøyd med det=)Har også begynt å sitte litt i vippestolen og det syntes han er fint. Da kan han "være med"oss fex når vi spiser middag, bader de andre ungene osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår liker best at vi sitter og snakker med han, men han er blitt mye flinkere til å ligge på gulve med lekene sine eller sitte i vippestolen dersom jeg er i nærheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på dagsformen, men har en vippestol m noen fisker på og de kan hun prate med lenge! Har også kjøpt oss en cradle swing som hun stor koser seg i. Og er goddagen der kan hun ligge en stund i babygymen :) men det aller beste er å bli båret og kost og pratet med HELE tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som de andre sier her er jo det gjeveste å bli båret på, snakket til og dullet med... men faktisk kan lillejenta nå ligge i opptil 3 kvarter under babygymmen og se på/leke med alt det kjekke som henger over hodet på henne. det at hun aktivt "leker" med ting har først skjedd den siste uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lea e ei artig enkel jenta slik sett.

Dersom hu har fått mat og ny bleie, så legger eg hu på golvet under aktivitetsleka. Og der kan hu ligge 30-45 minutter.. Og bare koser seg. Tar tak i lekene og prater til de. =) Kjempeherlig!

Når eg vil var ilag med hu å sjå på forskjellige ting, så tar me gjerne fram bilder, og hu sitter (ligger selvfølgelig endå) å studerer bildene nøye. =)

Ellers finner me forskjellige rangler og ser på, tar på og "smaker" på desse.

Og så liker hu veldig godt å sitte å sjå på akvariet med alle fiskane og det fina lyset i.. =)

Men eg trenge lite å sitte med hu, og prate med hu, men det blir jo for det om, for hu e så god og herlig som alle andre sine babyar.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi ligger på babygymmen og smiler og prater med sjiraffen som henger over henne og er fryktelig interessert i tv`en.. Kikker etter den uansett hvor i rommet hun er:) Spørs om hun ikke kommer til å bli like tv slave som pappan sin hehe.. Hun liker også veldig godt å ligge på stellebordet og sparke villt med beina og å sitte på fanget til mamma og pappa og prate og le:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille tuva ligger lengre perioder i lekegrinna si å skravler til alt rudt seg og over seg.... sitter også gjerne i vippestol å ser barnetv...hehe å cæsar... hehe.... meeeen best av alt er jo å bli snakka til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...