phantomet Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Det er ikke greit å være liten guttt, potte tett med kløe over hele kroppen. Måka har ihvertfal ikke likt seg noe særlig i natt, og det har blitt noen runder med gråt og trøst i natt. Som om ikke det var nok så har Junior(som fyller 4 imorgen) hatt vondt i magen pga inntak av fruktose i barnehagen, og klaget på vondt i øret og hostet hele natten. Han gråt så sårt at mammaen tok ham med inn i sengen sin da klokken nærmet seg 4. (og der sover han fremdeles...dyvåt av svette) mammaen derimot sov ikke stort, for hjelpes så varmt det er med en liten kropp som legger seg tett tett inntil... Det blir en lang da for brødrene pjusk og mammaen...for ingen av oss er i særlig god form etter en påkjennende natt. Pappaen var også ganske så grå i fjeset da han dro på jobben i dag morges han også. Og han er midt i noe veldig viktige budsjett greier, og trenger egentlig opplagte hjerneceller.....
Little Miss Naughty Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 God bedring til begge guttene og håper dere får hvilt litt i løpet av dagen. Trøste klem fra meg
Tiggywinkle Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Festlig, festlig med våkenetter ja....gleden ved barn:-) Håper du får slappet av litt i dag da, hvis de syke kroppene sover litt. Her har vi også hatt noen runder i natt, feber etter vaksine, med jeg har sovet mye likevel - og alene i sengen:-)
phantomet Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 Gutta legger seg visst på lading etter skift... Så nå er Junior stått opp, mens Måka sovnet av utmattelse et sekund før.... Den eneste som ikke får seg en dupp i dag er vel mammaen tenker jeg. Phantom-mannen sover 20 min på t-banen hver vei, så han overlever på et vis...
Trollmora Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Huff da, ikke bra for hverken mor eller barn! Håper du får deg en liten dupp i ettermiddag når phantom-pappaen kommer hjem. God bedring til dere alle )
Plutseliten :) Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 God bedring til liten og litt større....håper han er frisk igjen til den store dagen imorgen! Prøv å legg deg ned å hvil på sofaen når du har mulighet. Krysser fingre for at neste natt blir bedre Stolt mamma til 2
allerhelstNorge Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Oh yes, så kjente jeg meg igjen gitt. Føler veldig med deg. Har hatt to prinsesser her som har avlastet hverandre med feber og våkenetter i nesten en uke. Nå skal jeg ha 3 nattevakter, så pappan stakkars må ta det som kommer resten av ukenettene. Håper du får sovet en liten blund i løpet av dagen og at småe, syke pjusker snart føler seg bedre. Koz
Travelmor Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Det er ikke så greit å være mammaer og pappaer heller. Når man må opp natt etter natt og skal fungere på dagtid. Det er i alle fall det jeg sier til meg selv når jeg forsvarer sjokoladespising og sterk kaffe... dagen må man jo igjennom. Håper både 4-årsgutten og junior sover neste natt! Her i gården blir vi til tider skvisa av tre små som vekker oss. Verst er det når alle tre er våkne i løpet av en natt. Må nok i gang med ny runde klistremerker for den som sover uten å rope på mamma. Det hjelper i alle fall på de som er er over 3:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå