Gå til innhold

Herregud, han sov jo hele natta!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hihi, guttungen sov jaggu fra 23-07 i dag :) :) Har vært heldig så langt, har bare vært oppe en gang på natta, mellom 3 og 6, men i dag slapp jeg det gitt!! :o) Og han er bare 3 uker (i dag). Håper det blir en vane!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OMG! Nyt det, og håp at det varer! Heldiggris! ;o)

Skrevet

Så deilig;))

Krysser fingrene for at det varer!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ja, det er megaOMG! jeg satser på at det varer, hvertfall noe tilsvarende, siden han har sovet stort sett hele tida siden han ble født.. Spiser som en hest på kvelden, og steinsovner til 23.30, seinest! Ikke sånn jeg hadde det med snuppa nei! ;o)

Skrevet

Hehe, nyt det! Gutten min har hatt noen slike perioder også, deeeilig!

Men nå den siste uka er han våken sikkert 10 ganger fra jeg har lagt han kl 19 til vi står opp i 6-8 tiden.... Kjipt!

Skrevet

HAHA! Husker selv første gang det skjedde hos oss: Jeg våknet av meg selv og tenkte: "Herregud, han er død!"

Eneste naturlige forklaring på at han ikke hadde våknet om natten var jo selvsagt krybbedød. At han faktisk sov godt falt meg ikke inn.

Kan le av det nå, da!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hoff, ja det gjorde jeg med snuppa første gangen ho sov natta og! Bråvåkna kl 07 og sprang inn til henne! Haha. men jeg er litt mer rolig og avbalansert denne gang, så jeg våknet ikke før klokka til gubben ringte :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...