Gjest Sekretøsa Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Hihi, guttungen sov jaggu fra 23-07 i dag :) Har vært heldig så langt, har bare vært oppe en gang på natta, mellom 3 og 6, men i dag slapp jeg det gitt!! ) Og han er bare 3 uker (i dag). Håper det blir en vane!
Mille** Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 OMG! Nyt det, og håp at det varer! Heldiggris! ;o)
jordbær mathilda Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Så deilig;)) Krysser fingrene for at det varer!
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 ja, det er megaOMG! jeg satser på at det varer, hvertfall noe tilsvarende, siden han har sovet stort sett hele tida siden han ble født.. Spiser som en hest på kvelden, og steinsovner til 23.30, seinest! Ikke sånn jeg hadde det med snuppa nei! ;o)
manonym Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Hehe, nyt det! Gutten min har hatt noen slike perioder også, deeeilig! Men nå den siste uka er han våken sikkert 10 ganger fra jeg har lagt han kl 19 til vi står opp i 6-8 tiden.... Kjipt!
Gjest Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 HAHA! Husker selv første gang det skjedde hos oss: Jeg våknet av meg selv og tenkte: "Herregud, han er død!" Eneste naturlige forklaring på at han ikke hadde våknet om natten var jo selvsagt krybbedød. At han faktisk sov godt falt meg ikke inn. Kan le av det nå, da!
Gjest Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 så deilig!!! nyt det! Håper det varer!
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 hoff, ja det gjorde jeg med snuppa første gangen ho sov natta og! Bråvåkna kl 07 og sprang inn til henne! Haha. men jeg er litt mer rolig og avbalansert denne gang, så jeg våknet ikke før klokka til gubben ringte )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå