PrinsessaPåErta Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Hva har dere på de små når de ligger i voksi?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Min gutt ligger i skinnpose. Min erfaring er at denne varmer mer enn voksipose. Jeg har på vanlige inneklær, en tynn treningsjakke og en lue. Noen ganger tar jeg også på ullsokker fordi småen min på 6mnd blir fort kald på føttene. Det er da under 10 grader. Bor på vestlandet og på vindfulle dager må jeg også ta på vogntrekket.
nenja Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Nei, her soves det på saueskinn og med dyne enda. Tar nok ikke fram voksi før det kryper nedover mot 0. Når det blir vinter og minusgrader vil jeg bruke et tynt ulltøy (body og str.bukse), samt ullfrottedress/ulldress (ikke for tykk). Og selvfølgelig ullsokker og lue. Det brukte jeg masse på førstemann for 2 år siden og det fungerte strålende. Opplevde ikke en gang at han var for kaldt/varm. Ull er genialt.
lenej :o) Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 nei, voksien er for varm ennå! her ligger minsten bare i Koseposen sin. Dem er på tilbud nå, forresten.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Nei, den tar vi i bruk ved 0 grader. Nå ligger min under dyne eller fleezepose. Mer enn varmt nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå