Gå til innhold

Hun skjærer tenner!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkena er straks 10 mnd og har fått tre tenner, to nede og en oppe.

 

Den siste tiden har hun begynt å skjære tenner! Det høres helt fælt ut, høres ut som om tennene knuses.

 

Blir litt bekymret, noen som har lignende erfaringer :o) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde gutten min også, i en 1-2 måneder ca. Gjorde ikke noe spesielt, annet enn å tvinge inn biteringen og si nei...Prøvde å spørre på hs men de bare lo og kommenterte hvor fælt det er å HØRE PÅ, så det er nok ikke spesielt skadelig for tennene:)

Skrevet

Så godt å høre, tenkte å høre på hs, men regnet med å få som svar at det er normalt (som med alt annet man sør om!)

 

Styrer med biteringen vi også, får håpe det går over etterhvert.

 

Takk for svaret :o)

Skrevet

Dette gikk over her iallefall.. skjæringa kom da framtennerne kom ned, klødde sikkert skikkelig! Ga seg når tennene var kommet ned.

Skrevet

Snuppa sin tredje tann har også akkurat kommet, så ho har også begynt å skjære tenner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...