Tuppa78 og Emelie Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Frøkena er straks 10 mnd og har fått tre tenner, to nede og en oppe. Den siste tiden har hun begynt å skjære tenner! Det høres helt fælt ut, høres ut som om tennene knuses. Blir litt bekymret, noen som har lignende erfaringer ) ?
Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Det gjorde gutten min også, i en 1-2 måneder ca. Gjorde ikke noe spesielt, annet enn å tvinge inn biteringen og si nei...Prøvde å spørre på hs men de bare lo og kommenterte hvor fælt det er å HØRE PÅ, så det er nok ikke spesielt skadelig for tennene:)
Tuppa78 og Emelie Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 Så godt å høre, tenkte å høre på hs, men regnet med å få som svar at det er normalt (som med alt annet man sør om!) Styrer med biteringen vi også, får håpe det går over etterhvert. Takk for svaret )
mamman te Vetle og Alma Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Dette gikk over her iallefall.. skjæringa kom da framtennerne kom ned, klødde sikkert skikkelig! Ga seg når tennene var kommet ned.
Nr-3-i-Magen Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Snuppa sin tredje tann har også akkurat kommet, så ho har også begynt å skjære tenner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå