Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 jeg har da så mye vann i bena mine at jeg nesten ikke får til og gå.. har 3 i ødem.. alle sier at dette er naturlig,men dette gidder jeg ikke gå med stort lengere.. ved siden av dette så har jeg kraftig bekkenløsning og sover maks to timer per natt og hyler hver gang jeg skal opp av sengen.. det triste er at jeg vet ikke om jeg vil ha flere barn og jeg har ikke født en gang enda,.. har vært på sykehuset 10 ganger i løpet av dette svangerskapet og er nå 38 uker på vei.. vet noen om jeg kan få satt i gang fødselen pga dette?
Fødeklar_ja! Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Off, det hørtes virkelig ikke noe særlig ut!! Har desverre ingen råd å komme med, har ikke slitt med vann i kroppen verken i dette eller forrige svangerskap.. ville bare gi deg en god klem <3 Du får snakke med legen din og si at du vil bli satt i gang på grunn av de problemene dette medfører, så får vi håpe han har nok medfølelse og lar deg dra enda en gang på sykehuset for en sjekk..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 takk for det legen sendte en henvisning til sykehuset om mine plager så jeg håper jeg møter noen som faktisk forstår seg på det og som tar meg alvorlig.. føler at jeg ikke blir tatt alvorlig i det hele tatt.. ikke en god følelse.. dette stresser jo både meg og barnet..
Honning&Nora_87 Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Hei.. Jeg var på sykehuset på tirsdag for å bli satt i gang. Er plager av mye vann, bekkenløsning, 2-4 timer søvn i døgnet, pluss at jeg har rier hver dag og hele natta. Men det skjer ingenting.. stopper opp.. De var helt klare for å sette meg i gang, hadde kjempe forståelse for plagene, men jeg måtte vente til neste uke fordi jeg ikke er moden enda.. men blir forhåpentligvis satt i gang på tirsdag 2. okt. Det jeg ville råde deg til er å si at du er virkelig plaget og at hvis ikke du får noe hjelp snart kommer du ikke på noen som helst måte til å klare noen fødsel om 2 uker.. De kommer sikkert til å foretrekke en som blir satt i gang enn en dame som ikke har krefter eller ork til å presse. Gi beskjed om at det du sliter både mentalt og fysisk...pga plagene.. Jeg ble møtt med kjempe forståelse, håper du blir det samme.. krysser fingrene for at du er litt moden da.. ) så slipper du evt å vente en uke til, som meg.. ;o) lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå