'mammantilsondre* Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Hei Kunne du tatt en titt på meg? Jeg er/har et vikariat i en barnehage nå frem til jul, skal søke på fast jobb der fra jul av, kan du se om jeg får den stillingen, eller om noen annen jobb??=) å så lurer jeg fælt på om når jeg kommer til å bli gravid, vi skal egentlig vente til jegf har fast jobb,men bruker ikkke prevansjon så håper det kan skje for det=) født 21.6.84 takker
Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Jeg tror du blir raskt gravid.og at du får jobben. Jeg klarer ikke helt å si hvilken måned. Men tror du er gravid innen året er omme Lykke til
Gjest Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Egentlig tror jeg du blir gravid med en gang, men det er litt skuffende for deg hvis det ikke skjer. Håper det beste for deg. Og som sagt innen året føler jeg veldig sterkt at du er gravid.
'mammantilsondre* Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 =) ja jeg får håpe å drømme om at det stemmer=) takker for at du tok deg tid=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå