Gå til innhold

Da var grensa nådd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med en 1 åring i huset, jobb, gravid i uke 28 og hus/hage/bil.... etc = mye å gjøre! I tillegg har jeg vært forkjøla siden slutten av august.... Og hoster nå på meg strekk i siden og kaster opp....

Nå ser jeg bare ikke ut!!! Vet fader ikke i hvilken ende jeg skal starte, men tror det må bli håret på hode siden det synes mest! Håret der nedentil har jeg ikke sett på en stund, så der tør jeg nesten ikke å kikke etter en gang.... :(

Håper det er flere som i perioder forfaller og ikke rekker barbering/frisørtimer etc, etc........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp. har egentlig hvert sånn siden en mnd før mie ble født. i perioder da selvsagt.... men nå flytter vi om 1ukes tid og da er det slutt på sånt forfall hihi. og begynner på jobb på mandag, så nå må jeg begynne å ta vare på meg selv.

skal bli deilig.....

skal også starte med håret- må bare bli ferdig å male først. hihi

også har jeg begynt med å fornye garderoben da.....

men så er det bare å gå inn for å bli mer fjong.... ikke bare gå i slafseklær når jeg er hjemme osv. stakkars V, utrolig at han har lyst på meg enda. haha... tenkte å hvertfall kjøpe litt nye og finere slafseklær da....

ikke minst , ta meg tid til litt selvbruning og sminke meg hver dag, og å ordne håret, ikke bare sette det oppi en hestehale med småhår over alt. hihi

er ikke like ille i alle perioder da, bare sånn innimellom...

Skrevet

Godt det ikke er bare meg i hele Norge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...