Lille søtnos Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Jenta mi er snart 1 år og har bare sovet natten gjennom kanskje 2 ganger! Jeg begynner å bli så sliten av å ikke få sove sammenhengende. Har prøvd å avvenne henne med amming på natten, og ofte går det greit å gi bare vann. Tilbyr henne vann, kos, vugging, bæring osv, men i natt var vi våkne i nesten 2 timer før jeg kapitulerte og ammet. Hva skal jeg gjøre for å få henne til å sove hele natten?
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Enten må du være hard og stå på ditt. Ikke pupp om natten. Men siden du har gitt henne 2 timer, også kapitulert så vet hun muligens at her hjelper det å skrike. Du har ikke noen andre som kan ta henne på natten da? Du har puppen, og det veeet hun! Har du mulighet til å reise bort 2-3 netter. Slik at du og puppen ikke er der? Det kan være enklere for andre og avvenne!
Lille søtnos Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 Hun skrek ikke heldigvis, det gjør hun sjelden. Hun bare tittet rundt, småpludret litt og prøvde innimellom å sovne selv. Jeg har jo pappaen hennes her da Vi har snakket om at han kan ta seg av det, men det har stadig dukket opp noe som gjør at det ikke passer så bra. Må vel innse at det snart må gjøres noe selv om det ikke er det beste tidspunktet. Jeg trenger mer søvn ihvertfall
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Jeg kjenner det heeeeeeelt klart igjen.. Løsningen her ble å at hun fikk ikke sove etter klokken 2 på dagen, skulle hun sove på dagen måtte det være før dette.. Og hun fikk en gooooo porsjon grøt på kvelden før hun la seg og hun la seg med vannflaksa i senga.. Ligger hun på eget rom?? Jeg var heeeelt på knekken en stund, jeg ville bare sove en hel natt!!
Lille søtnos Skrevet 27. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2007 Kjenner meg litt på felgen nå ja... Hun sover hos oss, og vi må sove i hver vår etasje dersom vi skal legge henne på et eget. Jeg synes det er for langt unna. Hun sover ikke etter 15 på dagen, og spiser grøt på kvelden + melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå