conney skal ha nr 2:) Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 hvor lang tid skal det ta før stingene forsvinner av seg selv.. Det er 4 uker siden jeg fødte og stingene er der enda og de er harde og det er ikke akkurat godt der nede for å si det sånn, det ytterste stinge har jeg selv fjernet, men det andre stinge får jeg ikke til, jeg må kansje til lege??? Noen som vet? takker for svar
Ladybug~N&E Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 ta kontakt med legen din eller barselpoliklinikken. kan ta lang tid før de forsvinner men er det grodd og de begynner å bli ubehagelige og du ikke kommer til selv så må de jo fjernet.mitt bare ramlet av for et par uker siden. disse stingene forsvinner jo normalt av seg selv men noen ganger så gjør de ikke det og da må de fjernes "manuelt"
helt på tampen? Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Jeg sydde, men stingene forsvant av seg selv før 6 ukers kontroll. Jeg satt imidlertid mye i grønnsåpebad, da blir stingene myke og det gror også raskere !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå