Gå til innhold

ang sting nedentil etter fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid skal det ta før stingene forsvinner av seg selv..

Det er 4 uker siden jeg fødte og stingene er der enda og de er harde og det er ikke akkurat godt der nede for å si det sånn, det ytterste stinge har jeg selv fjernet, men det andre stinge får jeg ikke til, jeg må kansje til lege???

Noen som vet?

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde de skulle vært borte til nå. Jeg hadde nok ringt til legen og hørt hva han sa.

Skrevet

aner ikke..

skjønner at jeg var veldig heldig - jeg merket ikke noe til at jeg var sydd, enda jeg ble sydd endel - og stingene forsvant vel bare...kjente ikke noe til de i det hele tatt - så ikke etter, så veit ikke hvor lang tid det gikk før de var borte men....

Er du usikker ta en telefon til fastlegen din - evt be om å få det sjekket.

Skrevet

tror nok jeg ville ha kontaktet barselpoliklinikken eller legen vis stingene er ubehagelige og ikke har forsvunnet av seg selv enda. jeg sydde et sting utvendig og det datt av av seg selv for et par uker siden.

Skrevet

Jeg tålte ikke stingene, og endte med å få dem operert ut etter 6 mnd. Jeg ville kontaktet fastlege nå, for å bli henvist til gyn på sykehuset, så de kan vurdere det. Ingen vits i å la det gå for langt, slik jeg gjorde det.

Skrevet

Mener de sa 6 uker til meg. Tror jeg hadde de såpass lenge. Fysio sa til meg at enkelte sting også kan ta lengre tid å gro. Ring lege du så er du sikker.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at de ville forsvinne innen 6 uker, men på 6 ukerskontrollen hadde jeg enda ett par sting. Gynekologen mente de ville forsvinne før eller siden, og det gjorde de. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...