*Mysillen* Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 sukk.... er langt i fra trøtt.... eneste bommerten er ubehaget/ilingene i korsryggen/rumpa/hoftene jaja...går vel over.... ingen andre våkne sjeler her da?
stratosen_er mamma_ Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 jo jeg er våken.. har nettopp sett jordmødrene på web.tv får ikke mindre lyst på unger da:P hehe jaja.. men tror jeg skal køye nå.. godnatt
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 jeg er irriterende våken...men må vel legge meg snart...valpen min er utslitt stakar...
kruttmus Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Fryktelig våken! Hjemme fra jobb halv 12, spise litt og se jordmødrene på nett.tv. Gleder meg sånn til neste episode:D VIL HA BABYYYYY!
*Mysillen* Skrevet 27. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2007 endte på chatten jeg.....var litt liv der
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Skal sitte oppe hele natta jeg;) Er på jobb...
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Åååå, så godt å høre at det er flere som er på jobb!! Mye å gjøre, *dreamer*? Her er det ikke en dritt!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Ikke en dritt som skjer her heller, hehe. Kan jeg spørre hva du jobber med? Jeg jobber som personlig assistent. Jeg sitter egentlig bare og ser på en som sover;)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Jeg jobber i kriminalomsorgen. Ganske spennende! Sitter og ser på en som sover???
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Oj så spennende!! Hørtes mye mer spennende ut enn å se på en som sover;) Hun sover med maskiner og kan bli dårlig i løpet av natten, så da passer jeg på i tilfelle noe skjer. Hvordan går det med svangerskapet da? Er du i fin form? Gratulerer med spire:)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 Skjer ikke så mye på natterstid da, så da kan timene bli lange... Okei, skjønner. En veldig nyttig jobb du har med andre ord! Det er bra! Tusen takk! Det går overraskende bra faktisk. Forrige gang sleit jeg med feber gjennom hele svangerskapet, men har ikke merka noe til det enda. Håper virkelig ikke jeg får det denne gangen også, for da blir jeg gal, tror jeg. Fikk jo ikke lov til å gjøre noen ting! Måtte sitte på ræva i 9 mnd..! Er jo ganske sliten og trøtt da, men det er jeg vant til i og med at jeg har ei på 15 mnd fra før. Sliter litt med kvalme, men det er ikke så mye at det er et problem. Håper du får en spire snart da!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. september 2007 #12 Skrevet 27. september 2007 Tusen takk! Nyttig jobb ja, men lange timer. Det er bare en jobb ved siden av studiene da.. Nyttig jobb du og har da! Så bra at svangerskapet foreløpig går veldig bra! Hørtes fryktelig slitsomt ut å sitte på ræva i 9 mnd, så får virkelig håpe at du slipper det denne gangen. Du er jo tøff som jobber natt når du er trøtt og kvalm! Hvor langt er du på vei?
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 27. september 2007 #13 Skrevet 27. september 2007 Ja, det må jo være en ypperlig jobb ved siden av studier! Vesla går jo i bhg, så jeg får sove på dagen. Hadde jeg ikke fått det, så hadde det aldri funka. Vet ikke helt hvor langt jeg er på vei. Hadde første dag av siste mens 6. august, men den var så rar. Vanligvis har jeg den i 5 dager, men da hadde jeg den kun i 2 dager, og det var kun den ene dagen det blødde normalt. Men, hvis jeg går ut i fra den, så har jeg termin i midten av mai en gang. Skal til legen neste uke, så da får vi se hva han sier.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 27. september 2007 #14 Skrevet 27. september 2007 Men nå fikk jeg litt å gjøre her, så vi får prates senere! Du får kose deg videre i natten! Og lykke til videre med prøvinga!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. september 2007 #15 Skrevet 27. september 2007 Det får vi! Tusen takk:) Det er en veldig fin jobb ved siden av studiet. Bra at du får sove på dagen, hvis ikke så hadde det nok ikke gått nei. Jeg er helt utkjørt etter en nattevakt og jeg er ikke gravid;) Blir spennende når du kommer til legen og finner ut hvor langt på vei du er da. Koselig med vårbaby:) Vi snakkes! Lykke til med svangerskapet og god vakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå