Gå til innhold

Rareste du har gjort i ammetåka??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg:

1.Handla varer for flere hundre kroner på kiwi. Komt hjem UTEN varene..

2. Bestilt flybilletter feil vei. Kom på flyplassen, fant det ut da. At flyet gikk fra Gardemoen ikke til Gardemoen...kjipt. Men det ordna seg, måtte bare vente litt lenger:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i dag helte jeg kaffen til gubben i bosset, fylte koppen med grut og serverte, skjønte ikke en gang hvorfor han ikke ville ha kaffen sin

Skrevet

ikke så rart, men flaut...ikke meg heller btw, men ei venninne....når hun hadde vogna med seg på butikken så orka hu ikke å ta handlekurv så hu slang varene på vogna....å så ble det varmt, toka v seg jakken, å handla mer som hun da la OPPÅ jakken....betalte i kassa, gikk ut tar på seg jakken og derligger enda flere varer...glemt eå betale de=P

Skrevet

gikk fra matvarene mine på butikken

gått fra nøklene i døra

kledd på lucas men glemt å ha på bleie

gått på butikken i nattbukse og tøfler (det var litt flaut det)

gått ut døra og måtte snu for jeg hadde glemt å putte lucas i vogna ...

Skrevet

hehe.. gått på butikken og glemt varene.. gjenganger ser jeg;) og så har jeg latt bilnøkkelen stå i døra OG døra på gløtt over natta.. gått ut med mascara-søl over øynene som jeg hadde glemt å fjerne:S glemt å ta på plass toppen etter amming..hehe..

Skrevet

Skrev nettopp det samme i et annet innlegg, men jeg og har glemt varene på butikken, glemt å ta sele på datteren min i bilen, og gikk å letet etter noe i stekeovnen som absolutt ikke hørte til der... Vet ikke hvorfor jeg åpnet å så der, men det var no det jeg tok meg i å gjøre.

Skrevet

det glemte jeg, det flaueste var da jeg hadde ammet lucas og han sovna inntil puppen, jeg glemte å dytte inn puppen igjen og han sov en liten halvtime på meg, så kom pappan hans på besøk(jeg er ikke sammen med bf) og når han løfta lucas ut av armene mine så strutta puppen frekt rett mot han:P det var litt flaut og rart:P

Skrevet

jeg hev vann inn i vedovnen da jeg skulle på butikken i 5 min. Ble helt hysterisk, for dampen stod i hele stua og brannvarsleren gikk av. Mannen min måtte forklare meg lenge og vel at vi aldri har slukket vedovnen når vi går ut... var sååååååå sikker på at det var heeeeeeeeeeelt logisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...