Gå til innhold

Guttenavnet, Morris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på om lillebror skal hete Morris, vi liker det godt, men har fått mange rare kommentarer på dette, hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje et uvanlig navn her i Norge, men: "Go for it" ,det er er så bra med nye navn,det er jo ikke så spennede for tiden med navn,alle heter jo det samme:) hehe i barnehagen til barna mine er det stortsett 2 av med samme navn: men det er også noen som skiller seg ut selvfølgelig,som Morris.Kjempe bra!! Datteren vår har et navn som ikke er så mye brukt,men jeg er skikkelig stolt over å ha et "uvanlig"men vakkert navn på datteren min.Og det er deres sønn så da er det opp til Dere hva ha skal hete! :)

Skrevet

Jeg får skikkelig veske assosiasjoner jeg.. Så jeg likte ikke navnet, men så rynker de fleste på nesa da jeg nevner mine alternativer til gutten i magen også.

Alle navn blir jo fine og bare helt perfekte etter man har tatt de i bruk :o)

Skrevet

Hmmmmm..... ikke værst! Men uttaler du det Morris, eller Mårris? Synes kanskje "Mårris" er penest. kuult med litt uvanlige navn! By det way; min niese fortalte i dag at hun har 4 stk Ch/Kristian i gruppa si på skolen (1.trinn). Så det er kanskje greit med litt uvanlige navn også????

Skrevet

Jeg likte det ikke, men hvis dere liker det, så hvorfor ikke.

Skrevet

Morsomt navn, synes jeg. Tidligere ville jeg kanskje assosiert det litt med bilen MiniMorris, men nå tenker jeg først på han i CTU i 24 ((:

Skrevet

Jeg kjente en Morris en gang.... Det er et navn din sønn kan bære med stolthet, og bli ganske alene om og det er fint, selv lever jeg med et navn jeg deler med nesten 18000 og det skaper ofte stor forvirring.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...