Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg prøver bare å lære meg ull. Skulle sende deg en PM, men det går jo ikke. Du bruker ullstrømpebukse, bukse og dress? Er da buksa og dressen også av ull slik at ullen skal få full effekt? (prøver å lære meg ull, ja) Men blir det ikke litt vel varmt for de små å ha på seg 3 lag på underkroppen i 16 varmegrader og sol??? Gjelder det da når dere er ute og leker i flere timer, eller er det okke som om dere skal en kjapp tur ut f.eks?? Nå har jeg en VARM jente, så her har vi ikke engang begynt med strømpebukse under buksa...hun er varm og fin, altså - ellers villle jeg jo begynt. Men sånn som været her i Oslo, med 16 varmegrader høres det mye ut med 3 lag på underkroppen (strømpebukse, bukse og dress) Men i 10 grader i barnehagen skjønner jeg det. Men hvordan kler du barnet ditt når kulda kommer, når du bruker 3 lag nå? Jeg ser du skriver at det ikke er snakk om tykk ull, tykk bukse osv. Jeg prøver å bli kjent med ulla, så dette er ikke noe kritikk tråd fra meg (derfor håpet jeg at jeg kunne sende deg en pm i stedet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå