Gå til innhold

Til de gravide jentene her inne :


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som er interessert i å overta lekegrinda etter lillegutt? Han synes det er mye kjekkere å krabbe rundt om dagen.... ;)

Den er i tre,og har plastbunn med bamsemønster på. Bunnen går ikke ann å heve/senke....

Har prøvd å bli kvitt den til søster og to venninner som er gravide..men de hadde allerede.

Så den står nå her i stua og samler leker :)

 

Si fra om noen av dere vil ha den,vi blir kjempeglad for å bli kvitt lekekassa :)))

 

 

Stolt mamma til 2

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tilbudet, men jeg trenger ikke en lekegrind :-)

Skrevet

hei du, jeg må også takke for tilbudet, men vi har en stående :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...