Plutseliten :) Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Er det noen av dere som er interessert i å overta lekegrinda etter lillegutt? Han synes det er mye kjekkere å krabbe rundt om dagen.... Den er i tre,og har plastbunn med bamsemønster på. Bunnen går ikke ann å heve/senke.... Har prøvd å bli kvitt den til søster og to venninner som er gravide..men de hadde allerede. Så den står nå her i stua og samler leker Si fra om noen av dere vil ha den,vi blir kjempeglad for å bli kvitt lekekassa )) Stolt mamma til 2
Maud Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Takk for tilbudet, men jeg trenger ikke en lekegrind :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 hei du, jeg må også takke for tilbudet, men vi har en stående :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå