Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 hadde vært og tisset, så av gammel vane ned i toalettet etter jeg hadde tørket meg. så det var blod i vannet. tok opp papiret, og der lå en hvit klump med noe rødt i på størrelse med en stor drue. den hadde akkurat som tråder på seg. så nestn ut som en brennmagnet/glassmagnet. er dette slimproppen? Er på overtid så håper det!!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Det er det jo nødt til å være. Har aldri sett en slimpropp, men etter det jeg har lest høres dette akkurat ut som den. Kanskje fødselen er rett rundt hjørnet?? )
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 håper virkelig det:D Kan jo ikke være noe annet enn slimproppen heller tror jeg!! Måtte bare få det "bekreftet"
Ladybug~N&E Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 slimproppen!!! og det var blod også?? er ikke det er sikkert tegn på at det er i gang straks da?? så spennende;) lykke til da! kanskje du er i gang i løpet av natta/morgendagen??
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 nå må dere ikke gi meg falske forhåpninger her da, hehe!! Har gått mer murringer og tak de siste 4-5 dagene, uten at noe har skjedd, så nå er det jammen på tide!!
1mor Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 trur nok det er slimproppen ja:) har ikkje født før og er førstegngsgravid og har 49 dager igjen, men utifra det eg har lest så trur eg nok at slimproppen din har gått ja:) lykke til videre så får vi krysse fingrene for deg i håp om en baby like rundt hjørnet:)
Noddy78, en av hver! Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Høres ut som proppen ja! Men desverre kan det fremdeles ta litt tid...jeg var hos jordmor noen dager etter at min gikk og fikk beskjed om at det skjedde noe veldig snart max 14 dager, det er nå 34 dager siden....var skuffende å få den beskjeden også skjer det ingenting. (har hatt masse maserier da...men ikke noe effektivt) Men igjen er dette veldig individuelt, naboen var blitt mamma innen 2 dager etter at proppen gikk på begge sønnene, så alt er mulig! Lykke til! Håper du slipper å vente like lenge, det er ikke noe morro!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå