fleXibel Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg synes det er mest sjarm i hjemme bursdag..det er nå meg..
Møøø Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hjemme, helt klart!! Mener sjøl at de som har hjemmebursdag prioriterer ungene sine mer enn de som ikke har det... det er min mening vertfall...
Gjest -<<- Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Siden vi har lite plass hjemme går vi gjerne for det lokale vel-huset ellerno', men definitivt ikke überkommerse glitterogstasogsøplemat-arrangementer. Men hver sin smak - deres unger.
Libido- Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Personlig synes jeg bursdag på en hamburgerbar er usmakelig. Derimot synes jeg lekeland, badeland, kino etc. er et artig alternativ. Men ingenting slår en god hjemme-bursdag med foreldre som har engasjert seg. Finner på gode leker osv =)
fleXibel Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Synes det er mer sjarm og stas over det en arrangerer selv enn det upersonlige haste-opplegget til mac donald og lekeland...
Gjest Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Har ikke sansen for mac bursdag ol. Får låne bhg. eller velforeningen sitt lokale til bursdag siden vi har liten leilighet. Fungerer fint.
varg veum Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 har vært hjemmebursdag til no... 6 år-- men når han blir litt større kommer vi nok kansje til å la han velge ett par stk å ta med på bowling eller kino men ikke noe sånt organisert opplegg.. neste gang får vi se om vi får stelt i stand disko i kjellerstuen så han får ha en skikkelig klassefest.haha ohh det hadde vært gøy!!!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 hjemmebursdag...syns ofte det blir så stress og tjo og hei på de selskapene vi har vært i som har vært feks på mækkern, pomfrid...vi kjem på disko;)
varg veum Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 bare å komme... ohhh det va søren med en god ide.... han har jo diskolampe og alt..hihi henge opp masse ballonger dempe lysene og på med diskolys og høy musikk.. også skåler med digg og chips også sånne fake champagneglass..haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå