Gå til innhold

HAPPY H

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på hvor du hadde kjøpt løpere til bordene i gull..?Og hvor brede de var...papir eller stoff?

Takk for hjelpen på forhånd;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke meg du roper på, men kan jo svare lell tenkte jeg :P

Jeg kjøpte løper i sølv... Den var 50 cm bred, på rull og er vel i noe sånt papirlignende stoff. Litt transparent slik at duken under vises lett/litt gjennom. Kan hvertfall ikke vaskes. Lett å klippe i..

Delte den i to vi da, slik at de ble 25 cm brede. 10 m pr rull, og kostet vel 199.-

Ble kjøpt på en butikk som heter To Lys.. Mulig en lokal butikk, men finnes på Stathelle om du vil ringe de å høre. Vet de hadde i gull også.

:-)

Skrevet

tusen takk for svar 0:

jeg googlet på navnet,og søkte på gule sider,men det kom ikke opp noe.

Skrevet

jeg vil også ha sånn i gull...du har vel ikke no telefon nummer til dem...??? kanskje de sender med posten...:o)

Skrevet

Jøss, så vanskelige de var å finne da...

Prøvd å ringe opplysningen?

Hehe, gjorde det for dere jeg :-) Sto ikke oppført ennå, butikken er relativt ny. Stor og flott, med alle mulige ting og tang til å dekke/dekorere bordene med!

Det sto ett nr i Brønnøysundregisteret, og når jeg tastet inn det nr på Telefonkatalogen.no fikk jeg opp dette:

To Lys As

Europaveien 139, 3960 Stathelle 990 45 099

Så, da kan dere bare ringe å høre. Om de ikke kan sende vet de sikkert navnet på leverandøren :-))

Skrevet

litt usikker på ka stoff d e,men litt sånn stivt på en måte. Ikkje papir,men heller ikkje mykt stoff.. litt vanskelig å forklare.

ca 25cm brede, i mørk gullfarge. gjennomsiktig så duken viste gjennom.

ble kjøpt på løiten lys i Bergen.

Ble kjempe flott på bordene!!!!!!

Skrevet

Er nok det samme vi hadde det, bare i sølv også var de 50 cm brede.

For den butikken handler kun fra Løiten Lys :-)

Skrevet

de selger tyll på panduro.no

130cm som man bare kan klyppe opp. har forskjellige farger.

bare søk på tyll på panduro så kommer det opp en liste med de forskjellige fargene så kan du trykke deg innpå å se.

her har vi hvertfall bestilt for å bruke som løper på bordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...