Gå til innhold

Skjevt hode/flatt bakhode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har barn som har det, eller mere har hatt det? og hvordan ble det til slutt? retter det seg opp av seg selv om det ikke er for ille?

jeg har en tulle på 4 mnd som jeg sliter veldig med hodettil. først ble det skjevt pga favorittstilling, så har jeg klart å få henne til å vri hodet mere andre veien, men da blir det mere på bakhodet, og nå syns jeg at det også blit flatt"sukk"

prøver å holde henne masse oppe når hun er på fanget, og på magen der, men på gulvet liker hun ikke å ligge på magen så mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Datteren min var veldig flat i bakhodet når hun var baby, men det retter seg med tiden. Ikke noe flat i hodet nå lenger. Tror det hadde rettet seg når hun var rundt halvannet år.

Sønnen min på 3 mnd er også veldig flat i bakhodet, men bekymrer meg ikke over det denne gangen:)

Skrevet

hodet blir ikke hardt før etter 18 mnd, så små skjevheter retter seg fint opp når de setter seg opp og er mer mobile:)

jenta mi er veldig skeiv hun, men nå har vi fått tøyd opp den stramme nakkemuskelen hennes, så da bryr ikke det kosmetiske meg så mye, gitt.

Skrevet

gutten var også veldig flat i bakhode.... jeg begynte å la han sove på pute om natten da han var 3 mnd og det har gjort underverker, samtidig som jeg har jobbet mye med å få han til å ligge på magen på gulvet om dagen. Har også hatt han mye på fanget når han er våken. nå er han 5,5 mnd og hode er mye bedre enn det var ved 3 mnd. og det blir bedre for hver uke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...