tiril Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 i solidaritet med de modige i Burma som kjemper mot et undertrykkende regime og for demokrati og frihet!
børdi Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 hvorfor i alle dager skal vi det?? hjelper det dem om vi har røde klær på oss???
LadyLuck & Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 støtte kan også vises her http://new.petitiononline.com/9848/petition-sign.html
tiril Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 takk lady luck, og til Børdi, det er noe som kalles bevisthet.
børdi Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 bevissthet???? får man medisin mot det????
tiril Skrevet 26. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2007 sikkert, det er ganske farlig, så jeg antar det finnes botemiddler.
Libido- Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Gud fikser nok alt til slutt? Ja, slik som i 2.verdenskrig da eller?
LadyLuck & Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 den var over streken, sorry. Men om noen har hørt bbc radio i dag, tenk på han stakkar munken som ble slått i hel, skallen sprakk, de var glad han slapp å lide, kunne vist se rett inn på hjernen. De slår dem jo istede for å skyte, for om de slår kan de kalle det å ta kontroll, om de skyter blir det mord/folkemord.
LadyLuck & Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 anbefaler intereserte å høre bbc radio, finnes på nett også
LadyLuck & Skrevet 26. september 2007 #13 Skrevet 26. september 2007 er vist bare å gi opp, ammetåka ligg vist tjukt. Tenk at vi kan tenke tanken å bry oss om noen vi ikke kjenner???
Diva Muffin Skrevet 26. september 2007 #14 Skrevet 26. september 2007 Tror jeg klarer å sympatisere med undertrykte mennesker uten å ha på meg ei farge jeg ikke kler..
LadyLuck & Skrevet 26. september 2007 #15 Skrevet 26. september 2007 nå var det sympati og engasjementet jeg mente, ikke nødvendigvis å gå i rødt.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 26. september 2007 #16 Skrevet 26. september 2007 Er gjerne m på d jeg... Og til dere som absolutt må komme m protester...d handler om å vise at man bryr seg og engasjerer seg...fargen spiller liten rolle
Gjest Skrevet 26. september 2007 #17 Skrevet 26. september 2007 Kan ta på meg rødt på morran,men dukker jeg opp i røde klær på jobb,blir jeg nok sendt hjem ;-)
tiril Skrevet 27. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 27. september 2007 tenk på mødrene som kanskje er i ferd med å miste barna sine nå...
renat1 Skrevet 27. september 2007 #20 Skrevet 27. september 2007 Stiller helt klart i roest paa fredag!
renat1 Skrevet 27. september 2007 #21 Skrevet 27. september 2007 ...og med "roest", mener jeg altsaa "ROEDT".
phantomet Skrevet 27. september 2007 #22 Skrevet 27. september 2007 Hvorfor i all verden er det så viktig for mennesker blottet for medmenneskelighet og innlevelse i/ empati for andre mennesker smerte og undertrykkelse, å slenge usakligheter ut, i en tråd der andre viser engasjement og oppfordrer til solidaritet med kjempende mennesker???? Slik oppførsel viser bare hvor egosentrert og usympatisk det går an å bli!!! For de av dere som ikke ser signaleffekten og årsaken til at man oppfordres til f.eks. å kle seg i en bestemt farge, for å vise sin støtte til en sak, bør kanskje ervere seg mer kunnskap om hvordan politikk, lobbyvirksomhet og protester bruker klare visuelle effekter for å fremme sitt budskap. Det vitner mer om uvitenhet og dumhet enn intelligens å føle behov for å tråkke på andres initiativ på en slik måte. Skjerp dere! (Ingen tvinges til å gjøre noe mot sin overbevisning, men hold dere for gode til å bruke dere på de som ønsker gode ting for andre!!!!)
tiril Skrevet 27. september 2007 Forfatter #23 Skrevet 27. september 2007 aplaus til phantomet! tusentakk. Ha en strålende dag!
tiril Skrevet 27. september 2007 Forfatter #24 Skrevet 27. september 2007 Og tusen takk til dere andre som viser sympati og.
Venezia 1 Skrevet 27. september 2007 #25 Skrevet 27. september 2007 Jeg tror dere tar helt feil av den kommentarens om ble lagt inn tidlig i tråden her. Jeg har ingen grunn til å tro at vedkommende er "blottet for medmenneskelighet og innlevelse/empati" Jeg tror bare vedkommende ikke forstår hvordan det skal kunne hjelpe å kle seg i en sympatiserende farge på fredag. Og jeg støtter henne. Jeg tviler på at det vil ha noen som helst hjelpende virkning for de som er ofre i denne saken om vi i lille Norge går rundt i røde klær... Jeg tror vi må engasjere oss på et helt annet plan om vi skal ha håp om å kunne være til hjelp. Jeg tror vi må henvende oss til politikerne våre og kreve at de gjør noe umiddelbart. Evnt rette oss mot diverse organsisasjoner som jobber innen slike saker. Jeg kommer ikke til å kle meg i rødt i morgen, men jeg er sikker på at jeg likevel har like mye medmenneskelighet og innlevelse/empati som dere. Jeg har heller aldri tent lys i vinduet for diverse saker slik det har vært oppfordret til, men jeg støtter flere viktige organisasjoner som jobber både innenlands og utenlands og jeg er sikker på at jeg har felt like mange tårer som dere i de sakene der dere har tent lys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå