Gå til innhold

Et lite syteinnlegg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte i ny jobb for 1,5 mnd siden å har allerede vært syk 2 ganger. Jeg har jobbet alle dager selv om jeg har vært syk så det er ikke det som er problemet. Men jeg er så sliten. Jeg er nå syk for andre gang på 6 uker å jeg kunne virkelig trengt et par dager hjemme i rolige omgivelser. Jeg er så svimmel for tida, å veldig slapp men det er ingen som kan steppe inn for meg :( I tillegg har dagmammaen vært syk i 1 uke så jeg har måttet tatt med meg barnet på jobb, å ikke bare bare å være syk selv å ha med barnet på jobb.

Føler at jeg ikke rekker å bli frisk igjen før jeg blir syk på nytt.

Ikke får jeg tatt det litt rolig på jobb heller for går oppi sjefen hele dagen, så er ikke mulig å ta meg 5 min når jeg blir veldig svimmel for da setter hun meg til nye oppgaver, altså så fort jeg prøver å sette meg ned.

Offf litt syting fra meg idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tre-dagers... eller gå til legen og be om et par dagers hvile. At du trenger å komme deg til hektene, for det er slitsomt å gå rundt svimmel.

Skjønner jo at man veldig gjerne vil gjøre en god jobb og være til stede for alt og alle, men du har også plikt til å ta vare på deg selv.

Er heller ikke den som tar meg fri selv om jeg hangler noen dager, men enkelte ganger sier det bare stopp. Og den stoppen må vi lytte til og hvile ut :)

God bedring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...