Dozer Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 selv om det er lenge til! Ble satt igang sist og det gikk altfor fort! Hadde ikke kontroll på noen ting, hadde en jordmor jeg ikke likte også! Er livredd det skal bli sånn denne gangen også! Høres fryktelig dumt at det gikk for fort, men jeg synes det! Gikk fra litt moden til å ha jenta ute på litt over 2 timer! Er det noen andre som har hatt en sånn fødsel og har hatt det mye bedre andre gangen?
Brummeline3barnsmor Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Ble satt i gang med første, tok 13 timer å var egentlig veldig grei....andre derimot tok 19 minutter å var egentlig ganske grusom!
Fødemaskinen Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Hadde det stikk motsatt - her holdt jeg på i nesten 20 timer med aktive rier, derav nesten 2 timer i pressrier. Hele eventyret endte med sugekopp og drypp:( Denne opplevelsen hadde jeg ikke unt min verste fiende. Hadde en jordmor jeg likte kjempegodt, for så å bli avløst av ei merr som tok i mot sønnen min. Skjønner at du gruer deg, og det er det flere som gjør. Trøsten er at når ungen er ute er allting godt igjen:) Ønsker deg lykke til denne gangen:) Skal mye til å få to styrtfødsler da.
millymolly&mini Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Det gjør jeg og, gruer meg noe vanvittig. Såpass mye at det blir nok mange samtaler på sykehuset, og kanskje får jeg helt hetta og da må det bli keisersnitt. Hadde hastesnitt sist. Tyve timer med rier på fem min. mellomrom, sugekopp x2 som ikke festet seg. epidural som ikke funket som den skulle og drypp som absolutt ikke ga effekt... Liker verken keisersnitt eller vaginal fødsel- Men babyen må så absolutt ut på en måte:) Godt det er lenge til!! Har ingen gode råd å komme med - men jeg kommer til å snakke mye med helsepersonell om det som skjedde sist. Litt terapi det...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Jeg fødte sønnen min på 30 min fra 2 cm til full åpning, første mann brukte jeg 4 og en halv time på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå