winneboo Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hva kjøpte dere til brudeparet? Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. De har alt! hehe..vet om noe jeg kan gi bruden men vil jo gi samboeren hennes noe også, men aner ikke hva jeg skal gi til han. Noen forslag?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Min mann var fotograf det fikk de gratis pluss vi fremkalte alle bildene og satte de inn i album. Ga de også ett bilde.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 www.pakkehuset.no
NoDoubt Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Har de ikke lagt ut en ønskeliste da?
winneboo Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Nei nå skal de bare ha vielse og en liten sammenkomst med de nærmeste så de har ikke lagt ut noe ønskeliste. de skal ha et stort bryllup til sommeren(samboeren hennes er fra USA så de skal feire det igjen til sommeren så familien hans kan komme) så de legger sikkert ut en liste da.
mayaya Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 vi fikk en råtøff DAB-radio i reiseutgave, ser litt retro ut, av mannens forlover. Bruker den hver dag hjemme. Utrolig bra gave!!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 En kassegitar til hjemmet, en gitar bok, en flaske rødvin og et skinn de kunne legge foran peisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå