Gå til innhold

lov med crush på en annen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

åh.. har verdens beste sambo,på 7 året nå,og det går jo opp og ned med hvor mye in love man er til en hver tid...

nå har jeg fått ett lite crush på en annen,en skikkelig flott,flørtete,snill og alt fyr!! men er det lov? går det over??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger så vil man være litt småbetatt av noen andre enn sin sambo, særlig hvis man har en liten nedtur i forholdet akkurat der og da... Men det pleier alltid å gå over. Jeg har vært det EN gang, men så fant jeg ut at gresset er antageligvis ikke så mye grønnere på den andre siden som man tror. Men man liker den spenningen som følger... Jeg angrer ihvertfall på det at jeg var betatt, men følelsene kan man ikke styre så mye over. Men handlingene kan man gjøre noe med. Og man bør jo holde seg til sin kjære hvis det bare er snakk om en liten betatt følelse. Men er det noe sterkere der, så får man tenke seg godt om, og gjøre et valg som er riktig for en selv... Samme om man velger den ene eller den andre.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva du mener med crush da, men her er min erfaring i allefall;

Jeg har vært sammen med mann min i 12 år (Hjelp...), ble sammen med ham ved 17-18 års alderen, så det er klart det ikke har vært like intenst hele tiden. Så jeg må innrømme at det har vært et par crush ja. Det må være lov så lenge det ikke går noe lenger enn vennskapelig flørting..Når jeg tilfeldigvis har truffet noen jeg syntes er over gjennomsnittet interessante har jeg tenkt at gresset IKKE er grønnere på andre siden og har ikke gjordt noe mer ut av det, selv om muligheten har vært der...

Skrevet

jeg syns du skal være klar over dine egne grenser... Kanskje du bør stille deg selv det spmet: Hva er ok for meg å gjøre i forhold til denne fyren? Hva hadde vært ok at sambo hadde gjort i lignende situasjon?

Selvfølgelig kan en se på andre, det er jo naturlig. Men er av den formening om at gresset ikke nødvendigvis er grønnere på andre siden som Hegemor skriver over her.

Som sagt vær klar over dine egne grenser, og ikke overskrid dem!

Skrevet

gresset er nok ikke grønner nei.. :) men er litt spennende å bare uskyldig flørte litt,for er ikke mer enn det.. men litt av saken er nemmelig at denne mannen er min fysioterapeut/kiropraktor, som jeg går til en gang pr mnd. han er virkelig dyktig og alt!!!

Skrevet

tja, spesielt spm. men følelsene dine er der jo, så da går det ikke ann å si "er det lov". spørsmålet er vel heller om det går over og om du eventuelt kommer til å gjøre noe som frembringer sterkere "følelser" for den andre. og der vil jeg si at det er opp til deg selv, men jeg kan si av egen erfaring at "gresset er IKKE alltid grønnere på den andre siden", selv om man trur det.

hva med å la være å møte/se denne andre personen, og gjør noe "nytt" med din sambo. kanskje det fører til en liten ny gnist mellom dere... og ja sånne følelser vil gå over, hvis man ønsker det!

lykke til!

Skrevet

Jada, det er lov, bare ikke gjør no med det! Før eller siden går det over, bare sørg for å ikke ødelegge det du har...

Skrevet

vi har det flott sammen eg og sambo,alt er bare smashing. :)

nei,tenker ikke gjøre noe med det,bare småflørte liiiiitt. kjekt med oppmerksomhet bare. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...