Dægern døtte Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Var medlem av denne for noen år tilbake, elsker slike bøker:-) Har forsøkt å finne igjen i denne på nettet, men har ikke fått napp. Noen som vet om denne eksisterer ennå?
Dægern døtte Skrevet 26. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. september 2007 Ops, en liten skrivefeil ser jeg, mener "fra virkeligheteNs verden..."
Babyønske �� Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Den "eksisterer" ikke lenger, dvs den gikk inn en felles bokklubb som nå heter damm bokklubb. Jeg meldte meg ut da det skjedde, for det begynte bare å komme bøker som var totalt uinteressanne for meg, spes mye krim, kunne vel hende det kom en og anna fra "virkelighetens verden, men det var heller sjelden Men jeg tok å googla "virkelighetens verden", og fikk treff på damm. Kan hende forlaget fortsatt eksisterer. Du kan se her hvertfall : http://www.damm.no/bokserier/skjoennlitteratur_voksne/virkelighetens_verden
mrss83 Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 elsker disse bøkene jeg også. si ifra om dere finner de noe sted!
Dægern døtte Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Hmmm...verdt å sjekke ut ihverfall. Takk for tipset Babyønske!
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 jeg har også letet etter denne klubben. håper de starter opp igjen for de hadde mange bra bøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå