Blind Gudinne Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Og dekoder fra GET? Får dere inn tv'n eller??? Her er skjermen bare svart, og det står at det kan ta opptil 3 timer før bestilte kanaler kommer....
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Forloveden min har GET og han er ikke fornøyd med GET.. Nettopp sagt opp til GET.. Så jeg vet ikke..
Blind Gudinne Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg vil også ha!!! Og de kan jo f... meg ikke gi noen skikkelige svar på kundeservicen der! Forresten stengt også.... Er 110% sikker på at alle regninger er betalt, sjekket i nettbanken istad... Pokker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå