Gå til innhold

off.. den utfloden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det med den? jeg har fått masse utflod etter jeg ble gravid. Når jeg tisser, renner det jammen masse utflod også. Har flere dette "problemet"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Godt å se at vi er flere.

Skrevet

ja hvit tykk utflod, føler meg så ekkel

Jc

Skrevet

Jepp..

Guffent.. Våkner om morgenen å er klissete der nede.... Æsj... Alltid hatt mye, men ikke sånn som nå... hehe.... Kjenner jo den kommer ut jo.. sånn som med mensen.... Fysj!!

Skrevet

Så godt å høre at jeg ikke er alene om dette. Har aldri hatt noe utflod, men nå må jeg gå med tjukke truseinnlegg for å holde unna. Nå skal det sies at jeg har tatt to sopp-kurer som har gjulpet noe en liten stund, men så kommer det tilbake igjen.

Hehe, men det må da ende en gang? :)

Skrevet

Signerer denne jeg også. Føler meg skikkelig møkkete. Dusjer med såpe hver morgen, skyller med vann og skifter undertøy 1-2 ganger i døgnet i tillegg til morgendusjen.

Har ikke sopp, og har fått beskjed om at det er helt vanlig.

• 2 uker senere...
Skrevet

herlig å ikke være alene! Jeg har det samme irriterende "problemet" og føler meg konstant skitten og illeluktende...

Takk og pris for truseinnlegg med odour controll og Asan 1 gang wipes:)

Skrevet

ja..-kjipe saker. slapp mensen-men får dette istede..(?) kjipt. kjæresten reagerer negativt på det og...-alså hans edle del-blir irritert rett og slett... hørtes ikke ut som noen andre hadde akurat DET problemet..?? eller??..

Skrevet

Noen sier at truseinnlegg kan være en grunn til soppen. Kanskje du kan prøve uten det... skifte truse eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...