Gå til innhold

Sitter her egentlig litt i sjokk.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vært på foreldremøte og der kom det frem ting som faktisk sjokkerte meg. Så nå sitter jeg her egentlig litt frustrert for jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Skal jeg legge det bak meg og fokusere på fremtiden....skal jeg ta det opp med ped.leder i morgen....skal jeg snakke med ungene min om det. åååååå så utrolig vanskelig enkelte ting skal være. Tror jeg må sove på det til i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da! Vil du dele det med oss da?

Klem

Skrevet

nei vil ikke skrive det her for jeg har jo vært rimelig åpen med hvem jeg er og tipper noen vet hvem, hva og hvor uten at jeg vet. Så dropper detaljene.

Skrevet

Ofte er det greit og få fordøye ting, og tenke det godt igjennom før en gjør noe. Sortere tankene. Da er en bedre sillt til å ta en avgjørelse ut i fra det man vet!

Lykke til!

Skrevet

:(

sender deg en klem jeg og håper det blir litt bedre imorgen når du har fått tenke på ting...

sov påå det du !!

Skrevet

vet ikke. Har ikke sjekket kto, men det er sikkert ok:) Har du fått pakke?

Skrevet

overførte for noen dager siden, fikk pakken i går :) snuppa var sååå søt i luen sin da, var super fin! Tusen takk for gooood service snuppetuppen min!

Skrevet

Uff da, noen ganger skal man ha det tøft ja.....

Men, ofte hjelper det og å sove/tenke over ting, og få "det" mer i perspektiv på en måte ( vanskelig å svare på, vet jo ikke hva du snakker om egentlig..:)) hehe..:)

Men, sender deg en stor klem, og håper du finner ut av det!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...