Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Vil gjerne ha sex, men føler liksom ikke at overskuddet er der. Dessuten føler jeg meg så hoven der nede, til tider nesten så det gjør vondt. Jordmor sier at jeg bør ha sex med tnake på partneren. Men kjenner at det provoserer meg veldig. Her sover jeg nseten ikke om natten, tar alt husarbeide, passer vår 1,5 år amle sønn og har en mann som jobber store deler av døgnet. Hvor skal jeg hente energien fra liksom? Men det MÅ og BØR jeg for å bevare forholdet. Pokker blir nesten litt irritert når jeg tenker på det. Jeg er alltid hjemme, sykmeldt pga bekken, mens han er på foretningmiddager og reiser. Får sovet ut og kost seg, samt hatt sosialt samvær.. Hvordan skal jeg få ork til sex, når alt jeg gjør er å holde hodet over vannet? Dette ble mye klage... PÅ toppen av det hele , glemte jeg å sette proppen i badekaret. Trodde det var klart, men det var tomt... :-) Må jo le litt av meg selv også da - en skikkelig fjolle er jeg blitt... Egentlig erotisk anlagt, bare ikke nå. Så kjære jordmor - holde kjeft om mine "pliker" ovenfor mannen min. Det får holde at jeg faktisk gjør denne jobben for oss ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå