Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Har født et barn før så jeg vet jo litt om hva som venter meg i en fødsel. Jeg har INGEN grunn til å være redd for fødselen som venter meg for jeg hadde en drømme fødsel sist(som bare er for 17 mnd siden. Men jag har fått skikkelig dødsangst, redd det skal skje meg noe under fødselen som gjør at jeg dør:( Huff det er helt forfrerdelig, Er redd for å dø fra barna mine:( huff måtte bare dele det med dere, velger å være anonym nå....
elimor Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hvis du ikke blir kvitt disse tankene, bør du be om en samtale med f.eks. en jordmor. Jeg var veldig bekymret før min andre fødsel, ikke på samme måte som deg, men som et resultat av ting som skjedde under den første fødselen. Jeg fikk komme til en samtale med en jordmor på fødeavdelingen, og etter å ha snakket meg gjennom opplevelsene fra den første fødselen og tankene rundt den neste, fikk jeg et mye mer avslappet forhold til den kommende fødselen (som gikk mye greiere enn den første). Lykke til, jeg håper du blir kvitt denne angsten før fødselen.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Hei! Huff, jeg føler med deg. Jeg har det helt likt. Var litt traumatisk under første fødsel. Jeg er livredd for at jeg skal dø under fødselen, men har liksom ikke klart og fortelle det til noen. Hadde termin i går...
Maren-mi Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Ja, jeg og har de samme tankene. Jeg har ikke født før, men har hatt KS på seteleie. Nesten så jeg har lysst til å skrike meg til det nå, men vil jo gjerne prøve å føde også. Jeg har heller ikke sakt dette til noen, vil liksom ikke sette ord på det. Det går nok bra med oss :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå