Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Jeg har en periode ikke måttet tisse hele tiden sånn som det var i starten. Men nå må jeg pluttselig tisse hele tiden. Tissa for en halvtime siden og nå må jeg tisse igjen, kom 2 dråper eller no. Hva skjer med det?! Flere som kjenner til det?
Mitzy Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Tissa masse i starten selv og så gikk det over. Men nå føles det ut som jeg holder på og tisse på meg hele tiden og så kommer det bare litt. Svir ikke eller noe da. Er bare 16 uker nå så er vel litt tidlig... Men skal til legen på fredag og da skal jeg ta med urinprøve så kan de jo sjekke for UVI tilfelle.
Mamma05&08 Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Kan høres ut som en startende uvi... dra med tisseprøve tidlig så får du sjekket.. kjipt med bettent blære og en onge som sparker i den.. DET er vondt det
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 sånn her også (18 uke) var sånn sist også, var sånn hele veien (men aldri hatt stor blære), men undersøk at det ikke er betennelse eller noe.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Takk for svar, var ikke i min fantasi at det kunne være uvi. Svir ikke... Jeje, får vel sjekke det ut (akk, nettopp vært hos legen, syns ikke jeg gjør annet enn å fly til legen)
Gjest Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Samme her. Drikker masse, tisser hele tiden, men lite. Tenkte å dra innom legekontoret med en prøve, men har ikke kommet så langt. Men får satse på det i morgen i tilfelle det kan være en uvi ...
gulda Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Leste at det kunne være slik i 1. og 3. trimester, men jeg har måtte løpe mye på do nå i 2.trimester også. Men da vi var på ultralyd kommenterte jordmor at den lile lå og sparket på blæra mi konstant, så jeg tror det også kan være en årsak innimellom, he he. I boka en fikk fra legen står det imidlertid også som nevnt over at det at en tisser mye kan være et tegn på uinveisunnfeksjon. Vet ikke noe mer om dette..
Mitzy Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Har nå vært hos legen og sjekka men det var ikke UVI hos meg. Men godt og sjekke det likevel:)Da kan jeg slå meg til ro og tisse videre:P
Gjest Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Jeg også :-) Ikke uvi på meg heller. Er vel en tass som sparker på blæra ...
cat85 Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 Jeg har ikke dratt til legen enda med prøve. Men nå tissen jeg normalt...hehe. Da var det vel ikke noe å bekymre seg for Kjente masse liv i går, kjent det før men ikke visst hva det har vært... Men i går var det party i magen..hehe Utrolig deilig følelse Så spørs om det ikke er en som hopper på blæra mi å...
Athina' Skrevet 28. september 2007 #11 Skrevet 28. september 2007 Det har jeg gjort fra dag 1 og jeg holder på å bli gal. Men på ul i går så jeg en av forklaringene og det er at han sitter på blæra mi! Og han sparker mot den også så jeg har ikke en sjans jeg :-(
Mitzy Skrevet 28. september 2007 #12 Skrevet 28. september 2007 Hehe, skikklig rakkerunge du har da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå