Gjest Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 vi har vert gaaaanske heldige med vår lille prins.. han har alltid vert en engel å legge,sovner alene på rommet,etter han har pludret litt for seg selv.. har ikke dullet med han eller noe,sier natta og går ut.. (BANK I BORDET) men,kan jeg vente meg at han plutselig blir et monster å legge ? eller er han liksom "vant" med dette nå ? han er snart 6mnd...
Turid Laila Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hehe det lurer jeg litt på også igrunn.. Folk spør hvordan det er med våkenetter og sånt. Tja det vet jeg ikke sier jeg da, for vi har ikke hatt noen ennå. Da svarer de som regel litt snurt, jaja han får vel tenner en gang han også!
lenej :o) Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 mini var en "engel" til han ble et "monster" dan han var 8/9mnd. plages noen kvelder ennå med legginga...
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 jaaaaa akkurat det sier de her også.. "dere er så borskjemte dere,han kommer til å ta det igjen med tennene"
Gjest Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Dersom dere har klart å lage en god leggevane er det nok ganske sannsynlig at dette vil holde seg. Men jeg kan ikke gi deg noen garantier altså! Jenta vår har stort sett alltid vært veldig grei å legge. Vi har alltid sagt at "nå skal vi snart gå og ta på pysj og legge oss" - fra før vi trodde hun kunne forstå det, og liksom forklart hele tiden hva vi skal. Sånn at hun blir vant til noen spesifikke ord. Pysj, senga og legge seg - de har vi gjentatt. Og etter som hun har blitt større har hun begynt å si dem selv også. Vi har lagt henne, sagt natta, gitt henne smokk og bamsen sin og gått ut. De få gangene det har vært noe har vi brukt kvelden på å gå inn til henne med jevne mellomrom jeg og mannen. Og aldri har vi tatt henne opp. Da har det gjerne vært tenner, at hun er litt forkjøla eller andre ting. Hvis alt er bra sovner hun i løpet av 2-10 min.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 hva skjedde ? hvorfor ble han sånn liksom ?
winneboo Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Her har det gått opp og ned i 2år. problemer når jekslene kom, problemer når jeg begynte på skolen, problemer når hun begynte med overnattingssamvær hos far,problemer når jeg begynte å jobbe. Det kommer egentlig ann på hva som skjer i livet tror jeg. Hvertfall med snuppa mi. I begynnelsen var alt så rolig å vant så da gikk det greit. Men så begynte småtrassen,tenner og nye omveltninger å da ble det problemer. Så han kan bli et monster å legge, men du kan jo være heldig at han kanskje beholder den roen fremover
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Gutten min er også sånn! Han har alltid vært en drøm å legge! (bortsett fra da han var bitteliten med kolikk) Har kun hatt noen dager hvor han har holdt på fra 30 min- 2 timer å sove, men det kan jeg telle på en hånd! Han er nå 10 mnd!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 kjenner til det luksus problemet:) begge mine har vært kjempelette å legge fra starten av, men jeg vet om en gutt som var kjempe grei på kvelden og sov hele natten frem til han var 10 mnd. da starta våken netterne:) håper du slipper det:)
Gjest Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 wollafruen: ja det er sånn vi gjør,bare gir han smokk,bamsen og sier natta.. så går vi inn når vi hører han gråter,gir han smokk og går ut igjen...vi har bevisst ikke tatt han opp,for da vet han at han knekker oss..
Gjest Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 huff ja jeg håper jeg slipper de jeg også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå