puspus Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Har ei jente på 16 mnd. I helgen hadde hun feber i 3 dager uten at jeg vet hvorfor. Hun har vært irritabel, sutrete og har hatt dårlig matlyst de siste par ukene. Siden helgen har hun hatt noen voldsomme svetteanfall innimellom, hun blir helt gjennomvåt av svette, og det drypper nesten av håret hennes. Hun har vært feberfri siden mandag, så det kommer ikke av temperatursvingninger. Blir så redd for at noe er galt med jenta mi. Noen som har erfaringer å dele med meg?
Monajenten Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Har hun fått utslett etter feberen? Kan det være den 4. barnesykdom?
puspus Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Nei, den fjerde barnesykdommen hadde hun da hun var 11 måneder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå