Gå til innhold

Best i test /Foreldre& Barn. Dresser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nanook 4,7poeng. 1700/1800 kr

Attitude/Wolfram 8848 4,7 p.2000/2400 kr

Reima-tec/Essen 4,6p. 1500 kr

Europris/Boys&Girls 4, 4p. 400 kr

Didrikssons/Mountain Goat 4,3 p. 700 kr

Coop/Friends 4,0 p.500 kr

Helly hansen/K Mount 3,6p. 1000 kr

Lindex 2, 9 p. 500 kr

H&M 2,2 p. 500 kr

Polarn o pyret,/Pop 2,2 p. 1000 kr

Åhlens 2,1 p. 550 kr

Kappahl/Snow World Explorer 1,9 p. 500.kr

Har faktisk ikke prøvd Reima på mitt barn, men for en del personer så har faktisk prisen litt å si...

For min (nå) 2 åring har Exit dressene vært perfekt... Den var ikke av de billigeste, men GOD passform. De eneste jeg egentelig ikke liker, er vel Spar Kjøps sine med teddyfor. de er iallefall ikke gode på småttiser.

Det er nok en god del snobberi med Reima og Troll... tror jeg!!

(Det må jo være dress "krangel" hver dag... ikke sant?? Hehe!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er dumt med disse testene er jo a det er foreskjellige kriterier fra år til år og man tar jo ikke med alle dressene.. Hvorfor er ikke Troll, Ticket2heaven, Reflex og Exit tatt med f.eks. Dette er jo vanlige dresser som mange bruker.

Skrevet

Vet du, sånn egentlig bryr jeg meg ikke om sånne tester. I fjor når jeg skulle flytte nordover igjen, så spurte jeg min gode venninne med 3 barn hvilken dress hun anbefalte. Og her oppe hvor det ofte er over 20 minus så ville hun anbefale reimatec, den var best av alt hun hadde prøvd. Så da slo jeg til og kjøpte reima til begge barna, var storfornøyd og kjøpte derfor samme dressen i år. Enkelt å greit. :o)

Skrevet

synes ikke slike poengsummer sier meg noen ting, for det blir jo kun nyanser. Må lese hele testen for å eventuelt kunne danne meg et bilde. En dress har ulike egenskaper som testes og hver enkel betyr noe for totalen.

Skrevet

Jeg har kjøpt polarn o pyret sin dress til gutten min men det jeg da lurer på siden den kom så dårlig ut er om dette var ski dressen eller bevernylon dressen til pop? Har ikke sett testen selv enda sjø

Skrevet

Jeg er førstegangsmamma og tror jeg kommer til å kjøpe Reima eller Troll. Det har ingenting med snobberi å gjøre, men rett og slett at jeg ikke har prøvd noe før og de dressene vet jeg med ganske stor sikkerhet at er bra, mens med de andre kan man høre litt av hvert. Så, derfor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...