Helmax Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Da er det i full gang med jobbing fra i morgen og det er pappa'n sin tur til å være hjemme -i seks uker!! Veit ikke riktig hva jeg føler, men det blir vel sikkert ikke så ille;-)
Mamman til M&E Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Går nok bra ja, men må innrømme at jeg allerede tenker litt på det å gå tilbake på jobb igjen og det er ikke før i februar:-) Tiden går jo så vanvittig fort. Masse lykke til .-)
Helmax Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Tusen takk:) Det er akkurat det; tida har gått så fort... Men jeg har kost meg så utrolig mye hjemme og det er kanskje greit å komme tilbake til jobb og treffe litt folk igjen;) Man lever liksom et annet liv når man er hjemme med den lille; det har i hvert fall jeg gjort...
Mamman til M&E Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Et annet liv, ja det er helt sikkert :-) Som om jeg og lillemann lever litt i vår egen lille "boble" på et vis. Har vel aldri tidligere vært så lite intr. i verden omkring meg! *ler* Det er en hærlig opplevelse da :-)
Helmax Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 Enig! Har ikke hatt det kjedelig ett sekund! Har hele tida tenkt at jeg bare må nyte tida jeg har hjemme, og det er noe som ikke har vært vanskelig i det hele tatt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå