Gå til innhold

Vintersko til halvannetåring. Noen tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pris er ett fett, vil bare ha bra sko :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de første vinterskoa til mine barn var Ecco, og for de minste var de helt supre. Lang i skaftet og veldig lette. Eneste er at de ikke bør ha ren ull nedi innerst mot huden. Vet ikke hvorfor det er sånn, men de i butikken sa det. Meeeen det er to år siden.

Skrevet

Han har brukt Ecco hele tiden, både i sandaler og nå på høsten. Veldig fornøyd med det, så det blir nok muligens de i vintersko også.

Skrevet

Har kjøpt sorel vinterstøvler og viking thermo. kjøpte sorel fordi jeg likte veldig godt passformen, at de kan snurpes helt inntil benet, den løse tykke ullsokken inni og at snuppa gikk veldig fint i de. Thermo støvlene virker også helt supre, de har vi brukt de siste dagene og de er lette og varme :) Jenta vår er 18 mnd foresten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...