*bolla pinnsvin* Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Pris er ett fett, vil bare ha bra sko
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 de første vinterskoa til mine barn var Ecco, og for de minste var de helt supre. Lang i skaftet og veldig lette. Eneste er at de ikke bør ha ren ull nedi innerst mot huden. Vet ikke hvorfor det er sånn, men de i butikken sa det. Meeeen det er to år siden.
*bolla pinnsvin* Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Han har brukt Ecco hele tiden, både i sandaler og nå på høsten. Veldig fornøyd med det, så det blir nok muligens de i vintersko også.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Har kjøpt sorel vinterstøvler og viking thermo. kjøpte sorel fordi jeg likte veldig godt passformen, at de kan snurpes helt inntil benet, den løse tykke ullsokken inni og at snuppa gikk veldig fint i de. Thermo støvlene virker også helt supre, de har vi brukt de siste dagene og de er lette og varme Jenta vår er 18 mnd foresten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå