Gå til innhold

Var det greit å se jordmødrene i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter med å se jeg, til jeg får høre hvordan programmet var...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var meget dramatisk. Hvis du har fødselsangst så ville jeg droppet det... Neste onsdag blir enda verre...da er det snakk om en baby som ligger død i magen på mamman og skal føde denne.

Skrevet

Hei du! Sjekk tråden litt lenger ned "for en episode". eller noe sånt... Personlig likte jeg denne episoden like godt som de andre. Mer dramatikk i dag, men jeg ble ikke skremt. Jeg sluker alt dette som læring og kunnskapsberikelse.. Det var en tøff fødsel og litt skriking og huing, men det gikk fint, pluss et hastesnitt som også gikk fint. Men som jeg sa i den andre tråden, ikke sikkert jeg er like "tøff i trynet" etter neste episode...... Den tror jeg blir trist.

Klem fra meg

Skrevet

Syntes kke det var ile, men veldig rørende om dere forstår..:)

Det gikk bra, de klarte jobben fint både mor, jormødre leger og barnet:)

Må ærlig innømme d trilla noen tårer..Men langt ifra fordi jeg ble redd, men syntes det er så vanvittig fint å se barn komme til verden:)

Iallefall når alt går godt sånn som denne gang!!

Gleder meg til min nr to er klar for å komme ut av sin lille hule!!

Skrevet

ikke bare jeg som sitter og sipper da når barna blir født,syns det er skikkelig fint,var da aldri sånn følsom før,må være hormoner,hehe

Skrevet

Var greit å se episoden igår, men tror ikke jeg klarer å se den neste gang.

Skrevet

Jeg synes det var greit å se i går - tøff dramatisk fødsel hvor legene kom løpende for å ta barnet med ut i sånn varmekasse for å stimulere det. Det gikk heldigvis bra :-) Ble imponert over mora - dæven hun var tøff. Hun må jo ha følt seg helt mørbanka... Neste uke skal de vise en dødfødsel tydeligvis - så da er det kanskje lurt å styre unna. Jeg tror nesten jeg må se den også. Jeg har en venninne som har gjennomgått akkurat det, hvis jeg er i slag til det kommer jeg til å se for å bedre forstå hva hun måtte gjennom. Jada tårene triller uansett de. Hormonell, sa du?? :-)

Skrevet

Jada, det gikk helt fint. Ble iallefall ikke noe mer redd for fødselen jeg!

Nå hadde også jeg det som blir kalt vanskelig skulderforløsning sist, men jeg opplevde det ikke som dramatisk i det hele tatt. (altså mulig denne vesle tulla på tvn satt enda hardere, men alt gikk jo fint og det er det viktigste :) )

Men som de sier over, neste gang er det nok jeg som spørr i ettertid om programmet er noe og se. Det hørtes skikkelig trist ut!

Skrevet

Jeg synes programmet var helt ok, jeg sluker alt jeg kan om fødsler. synes det er greit å vite mest mulig. Om vanskelig og "lette" fødsler. synes den forrige episoden var litt skumlere, den lille dama som ungen satt litt fast hos var jo super flink! Og hun fikk det til å se mindre skummelt ut ...

Gleder meg til å føde jeg...

Skrevet

Jeg trodde det skulle være verre, alt gikk jo bra og de var veldig flinke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...