Tomine is my star Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Syns ikke hu passer så godt som idol dommer.... Altfor svake meninger,litt grå og anonym i forhold til de andre... Hva syns dere?
frøken blå Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Ja! Har egentlig tenkt akkuratt det samme.... Litt sånn "Nei, ikke videre. Ikke i år...." Istedet for sånn som de andre sier "Nei, du er ikke sterk nok/flink nok" eller "Dette mestrer du ikke" eller annet.... Hun tør liksom ikke "si nei" til noen føler jeg.... Litt anonym på en måte....
¤MegOgMini¤ Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 tror det er bra hu er der jeg.. Hu er liksom den "søte". De andre er jo veldig brutale og da!! hun er jo ganske saklig i det hun sier, ikke unødvendig streng som de andre er til tider, rakker ned på de som tror de kan synge, men som er helt jævlig...
Monajenten Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg liker henne egentlig ikke, men syns hun passer som dommer nettopp fordi hun er litt annerledes enn de andre. Hun har som oftest saklige grunner og henger sjeldent ut deltakerne. Alle trenger jo ikke kutte hodet av de som ikke er sååå flinke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå